اقتصادی

بررسی کلان پروژه‌های ناوبری در یک وبینار تخصصی

وبینار سه روزه Dot Rainx از 10 تا 12 ژوئن سال جاری با همکاری آژانس فضایی ایران و سندیکای شناسایی و مکان رادیو برای شناسایی پیمایش و موقعیت یابی بر اساس نیازهای فعلی و آینده کشور برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی ، سحر بانکدارپور دبیرکل سندیکای شناسایی و مکان رادیو با یادآوری اینکه کنفرانس و نمایشگاه .D Rainx در سال گذشته به دلیل ویروس Corona به حالت تعلیق درآمده بود: متاسفانه به دلیل تاج ویروس و شیوع آن متوقف شد.

وی گفت: استقبال از شرکت کنندگان ، اتحادیه صنفی و سازمان فضایی آنها را ترغیب کرد که به جای متوقف کردن کامل ، این رویداد را تغییر دهند. تمام مراحل اولیه آن برداشته شده است. از سوی دیگر ، استقبال از شرکت کنندگان ، ما را متقاعد کرد که بستر جدیدی برای برگزاری آن در سال جدید در نظر بگیریم.

به گفته بانکدارپور ، تمام اتفاقات مثبت از جمله ارائه ایده ها ، جلسات B2B ، ارائه شرکت های فعال در زمینه ناوبری به عنوان پخش زنده در اینستاگرام ، اطلاع رسانی در مورد نیاز آژانس های دولتی ، بررسی پروژه های ناوبری و غیره. در اینترنت اتفاق می افتد

وی گفت: “برخی از این برنامه ها قبلاً راه اندازی شده و در حال اجرا هستند. به عنوان مثال ، دو روز در هفته ، شرکت ها خود را به صورت زنده در اینستاگرام معرفی می کنند که مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفته است. ” سهامداران می توانند با رهبران ، محصولات و خدمات شرکت های خود آشنا شده و سؤال کنند.

بانکدارپور با اشاره به اینکه نیازهای فنی آژانسها و موسسات دولتی در زمینه حمل و نقل و اقامتگاه جمع آوری و اطلاع رسانی شده است ، گفت: “سال گذشته ، لیست کاملی از این نیازها توسط حدود 20 آژانس مختلف از جمله ستاد مبارزه با مواد مخدر ، شرکت ملی پستی ، گروه مپنا تهیه شده است. راداری ، فاوای شهدری ، سازمان نقشه برداری ، سازمان ثبت اسناد و املاک ، سازمان مدیریت اکتشاف نفت و سایر موارد. در وب سایت Dot Rainx جمع آوری و منتشر و به شرکت ها اطلاع داده می شود. شرکت های خصوصی که در این زمینه فعالیت می کنند ، بسته به قابلیت های پلتفرم Dot Rinex ، می توانند این نیازها را برآورده کنند.

وی افزود: “همچنین از شرکتهایی که مایل به برگزاری جلسات B2B هستند نیز دعوت شده است تا درخواست های خود را با روسای سازمان ها یا موسسات دولتی منتشر کنند. در طول جلسه مجازی ، هماهنگی های لازم برای برقراری این ارتباط انجام خواهد شد. “

بانكارپور از بحث و مباحث مربوط به پروژه های كلیدی ناوبری خبر داد و گفت: “یكی از بخش های ویژه دو روز اول وبینار بررسی كلی پروژه های ناوبری با دیدگاه ها و دیدگاه های مختلف از بخش خصوصی و آژانس های مسئول خواهد بود.” در این فرصت ، ما جنبه ها و روش های مختلف اجرای آن را بررسی خواهیم کرد و سعی خواهیم کرد جوانب مثبت و منفی آن را برجسته کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا