جامعه

برقراری انضباط شهری مراسم ارتحال با ۷۵۰ نیروی شهربان و معبربان

 مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران از برقراری انضباط شهری سی و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در راستای آسایش زائران و حفظ شأن این مراسم سیاسی معنوی خبر داد. 

 به گزارش روابط عمومی، بنا براعلام روابط‌عمومی شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، مسعود رنجبریان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پهنه‌بندی فضای محیط حرم مطهر امام خمینی(ره) و بزرگراه‌های اطراف، نظم و انضباط محیطی شایسته این مراسم ملی با همکاری شرکت شهربان و حریم‌بان و سایر دستگاه های خدمات‌رسان، برقرار است. 

 وی افزود: در راستای کمک به تردد آسان زائران، تعداد ۱۰۰ نفر از نیروهای شهربان و حریم‌بان بعنوان پرسنل همراه زائر در چهار ورودی حرم مطهر امام خمینی(ره) آماده خدمت‌رسانی هستند.
 
 رنجبریان گفت: رفع سدمعبر در سه نوبت، پیشگیری از ازدحام جمعیت (سدمعبر انسانی)، همکاری با پلیس راهور و راهنمایی شهروندان و هدایت خودروها برای جلوگیری از سدمعبر و ترافیک، همکاری با سایر دستگاه‌های خدمات رسان(آتش نشانی، نیروهای خدمات شهری و …)،گشت‌زنی و حضور مستمر در پهنه‌های مشخص شده برای انجام وظایف محوله در برقراری انضباط شهری از جمله اقدامات شهربان در مراسم ارتحال امسال خواهد بود.

 مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان خاطرنشان کرد: در سی‌ و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ۶۵۰ نیروی شهربان و معبربان، ۱۰۰ نیروی همراه زائر، ۷۲ نفر کاربر و کارشناس ارشد، ۳۵ نفر ناظرین ستادی، ۲۰۴ دستگاه خودرو و ۴۶ دستگاه موتورسیکلت در ۸ پهنه و ۳ نوبت انجام وظیفه می‌کنند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مقالات اجتماعی

تحقیقگر جامعه‌شناسی با تجربه در مطالعه تمدن‌ها و ارتباطات بین فرهنگ‌ها.
دکمه بازگشت به بالا