استانی

برگزاری دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان

روابط عمومی/کرمان رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در تاریخ ۱۷ خرداد ماه جاری رأس ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

دکتر مهدی بازمانده امروز ۱۵ خرداد ماه در ادامه مطلب فوق افزود: ثبت نام این آزمون از ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت. دفترچه راهنمای این آزمون استخدامی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ منتشر شد و در طول ثبت نام دو مرتبه اصلاحات و اضافات رسماً از سوی مرکز آزمون جهاددانشگاهی به عنوان مجری برگزاری اعلام شد.

وی گفت: داوطلبان می‌بایست برای دریافت کارت ورود به جلسه خود از دوشنبه ۱۴ خرداد ماه جاری به سایت مجری برگزاری آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان بیان کرد: باجه رفع نقص در روز ۱۶ خرداد ماه در مجتمع آموزشی جهاددانشگاهی واقع در خیابان هزار ویکشب دایر است.

وی گفت: همچنین تکمیل ظرفیت احتمالی مانده شغل محل‌های این آزمون برای آن دسته از شرکت کنندگانی که در رقابت با سایر داوطلبان موفق به قبولی نشده‌اند، امکان‌پذیر خواهد بود. بنابراین در صورتی که مشمولان در آزمون شرکت نکنند امکان بهره‌مندی از شغل محل‌های این آزمون را در مرحله اول و نیز تکمیل ظرفیت احتمالی نخواهند داشت.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا