اقتصادی

برگزاری نخستین کنگره جهانی تعاون در شهریورماه

رئیس اتاق تعاون ایران از برگزاری نخستین کنگره بین المللی تعاون در شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، بهمن عبداللهی اظهار کرد: کنگره بین المللی تعاون برای نخستین بار با حمایت و حضور ریاست جمهوری و وزارتخانه‌های مربوطه شهریور ماه ۱۴۰۲ همزمان با برگزاری جلسه هیات مدیره اتحادیه جهانی تعاون (ICA) توسط اتاق تعاون ایران برگزار خواهد شد.

وی افزود: از اوایل دولت سیزدهم برگزاری این کنگره با دو رویکرد معرفی ظرفیت‌ها و توانایی‌های بخش تعاون و تبیین سند توسعه بخش تعاون هدف‌گذاری شده و با توجه به این اهداف، اجرای این رویداد ملی با مساعدت تمام وزارتخانه‌ها و نهادهای مرتبط در هفته‌ تعاون شهریور ماه ۱۴۰۲ تعیین شده است.

رئیس اتاق تعاون ایران درعین حال به اقدامات اخیر اتاق تعاون در سطح ملی و بین‌المللی و با توجه به ابلاغ سند توسعه تعاون که یکی از دستاوردهای مهم بخش تعاون محسوب می شود اشاره کرد و گفت: این توانمندی‌ها و حمایت‌های قانونی و دولتی در بخش تعاون باید به نحو احسن به اطلاع تعاونگران در سایر کشورها نیز رسانده شود و از این طریق بتوانیم از ظرفیت های بخشی برای به اشتراک گذاری تجربیات در بخش تعاون بهره گیریم.

به گفته عبدالهی کنگره بین المللی تعاون یک رویداد ملی و بین المللی است که از اهمیت بالایی برخوردار است و اجرای باشکوه آن با حمایت همه جانبه دستگاه‌ها یک افتخار ملی به شمار می‌رود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا