علمی و پزشکی

بستری ۶۸۴ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در تهران

اخبار آفتاب:

علیرضا زالی ، رئیس ستاد ولیعهد تهران در مصاحبه تلویزیونی گفت: 684 بیمار کرونا جدید در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های تهران بستری شده اند.

وی افزود: “121 نفر از آنها به بخش های ویژه ارسال شده و 563 نفر باقیمانده به بخش های عادی اعزام شده اند که در آن سهم بیماران خاص 17٪ از کل بیماران است.”

در 24 ساعت گذشته ، 684 بیمار کرونر در تهران بستری شدند

زالی خاطرنشان کرد: 9 درصد از کل افرادی که به بیمارستان ها و مراکز درمانی با علائم بیماری عروق کرونا قلب مراجعه کرده اند ، افراد نیازمند بستری هستند.

وی گفت: “شب گذشته 640 بیمار کرونری از بیمارستان ها مرخص شده اند که هنوز هم بیشتر از حجم کار بستری است.”

وی گفت: از ابتدای این هفته ، روزانه بیش از هزار نفر به مراکز درمانی ما (مراکز درمانی شبانه روزی) مراجعه می کنند ، اما این افراد در شرایط خوبی قرار دارند و اغلب نیازی به بستری شدن در بیمارستان و ماندن در خانه ندارند. نظرات پزشکان ما تحت درمان قرار می گیرد.

زالی با اشاره به نامه ای به وزیر بهداشت در مورد استفاده از فارغ التحصیلان نظامی آماده خدمت سربازی ، زالی گفت: “بیشتر افرادی که امروز به ارتش رفته اند و سطح تحصیلات مختلفی دارند می توانند در رشته پزشکی و گروه های ثانویه و گروه های فرماندهی تحصیل کنند.” مراقبت های بهداشتی و پزشکی برای کمک به پزشکی.

وی افزود: “ما در ماه آوریل تجربه ای داشتیم ، تجربه خوبی بود و این با کمک پلیس انجام شد. این بار ، امیدوارم که پیشنهاد ما توسط واحدهای مختلف نیروهای مسلح تصویب شود. “

دکمه بازگشت به بالا