بهترین اندیکاتور اسکالپ

برای برخی افراد، ترید کوتاه مدت و باز کردن چندین موقعیت معاملاتی در یک روز، تنها یک راه جذاب و هیجان انگیز برای کسب درآمد دوم یا کسب درآمد اضافی است. عده ای هم هستند که این روش را به عنوان تنها راه کسب درآمد انتخاب کرده اند و این روش کار اول و اولویت آنهاست. این افراد به معاملات و قوانین آن مسلط هستند و در استراتژی ها و روش های معاملاتی مختلف مهارت دارند. این روش معاملاتی که در آن معامله گران چندین موقعیت معاملاتی را در طول روز باز می کنند، اسکالپ تریدینگ نامیده می شود. در این مقاله پارسیان کریپتو  با بررسی پارامترهای مختلف به معرفی و بررسی بهترین می پردازیم.

اسکالپ تریدینگ چیست؟

اسکالپ تریدینگ یکی از روش های معاملاتی است که برای وجود دارد. به این ترتیب نیز از و حرکت های اندک قیمت می برند و می توانند بین 10 تا 100 موقعیت معاملاتی در روز باز کنند. معامله گرانی که از این روش برای معاملات خود استفاده می کنند، اسکالپر نامیده می شوند. اسکالپرها معمولاً از های خاص، ایمن و از پیش تعیین شده برای به حداقل رساندن ضرر معاملات خود استفاده می کنند. به این ترتیب، این کار بسیار مهم است؛ زیرا در صورت افت شدید قیمت، در صورت عدم تعیین نقطه خروج، تمام سود شما که با سختی زیادی در تمام معاملات به دست می آید، در خطر از دست رفتن است.

برای موفقیت در این روش، اسکالپرها از روش های مختلفی استفاده می کنند. یکی از مهمترین نکات این روش، داشتن ذهن مناسب برای کار است؛ زیرا معامله گر در طول روز چندین موقعیت معاملاتی باز می کند و باید دائما بازار را رصد کند. علاوه بر این، این گروه از معامله‌گران می‌توانند بهترین ابزارها و را برای معاملات اسکالپ انتخاب کرده و از طریق تجربه و آزمون و خطا به موفقیت دست یابند.

معرفی اندیکاتورهای اسکالپ تریدینگ

افرادی که تمایل و علاقه به استفاده از روش اسکالپ ترندینگ را دارند و یا به تسلط نسبی بر این روش دست می یابند باید با استراتژی ها و روش های خاصی آشنا باشند. بنابراین در ادامه 5 شاخص مهم را معرفی می کنیم.

1. اندیکاتور میانگین متحرک نمایی 

2. اندیکاتور میانگین متحرک ساده

از آنجایی که این اندیکاتور وزن و اهمیت بیشتری به داده های قیمت اخیر نسبت به داده های قدیمی می دهد، یکی از بهترین اندیکاتورها برای اسکالپ ترندینگ در نظر گرفته می شود. تحلیلگرانی که از این ابزار استفاده می کنند، های ورود یا خروج را با استفاده از تقاطع ها یا هایی که در این اندیکاتور رخ می دهد، دریافت می کنند.

3. اندیکاتور مکدی

4. اندیکاتور پارابولیک سار

نیز یکی از بهترین اندیکاتورها برای معاملات اسکالپ تریدینگ است. معامله گران از این روش برای تشخیص حرکت روند قیمت استفاده می کنند. اگر روند قیمت در نمودار روند صعودی باشد، نقاط این اندیکاتور زیر نمودار و اگر روند قیمت نزولی باشد، نقاط این اندیکاتور بالاتر از خواهند بود. 

با استفاده از این اندیکاتور، معامله گران از بازدهی روندها مطلع می شوند، آینده دارایی های خود را پیش بینی می کنند و می توانند خود را تعیین کنند. این اندیکاتور در بازارهای پرطرفدار بهترین عملکرد را دارد.

5. اندیکاتور استوکاستیک

، از دیگر اندیکاتورهای اسکالپ تریدینگ است. نام دیگر این اندیکاتور است. فرض اصلی این اندیکاتور این است که حرکت بر قیمت تقدم دارد. معامله گران از این اندیکاتور برای تشخیص حرکت قبل از وقوع استفاده می کنند. معامله گران اسکالپ این اندیکاتور را یکی از بهترین شاخص ها برای اسکالپ ترندینگ و شناسایی نقاط ورودی و خروجی مناسب می دانند.

 

دکمه بازگشت به بالا