عمومیکسب و کار ایرانیان

بهترین جعبه کادویی چیست

امروزه به‌دلیل ظهور تجارت آنلاین، استفاده از و کادویی به بالاترین میزان خود در چند دهه گذشته رسیده است و بیشتر کسب و کارها از جعبه‌های مقوایی و کادویی برای بسته بندی محصولات خود استفاده می‌کنند، اما به دلیل اینکه مواد بکار رفته در ساخت این جعبه ها یکسان نیست هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در حقیقت انتخاب جنس آنها به مقاومت مورد نظر ما برای جعبه‌هایمان و همچنین زیبایی، انعطاف‌پذیری و غیره بستگی دارد. همچنین داشتن آگاهی درباره مواد تشکیل دهنده آن‌ها و میزان استقامت و شکل پذیری آنها می‌تواند در هنگام حمل و نقل یا بسته‌بندی به ما کمک کند. پس چنانچه به دنبال خرید هستید با ما همراه باشید تا در این نوشته شما را با بهترین مقوا برای ساخت جعبه کادویی و نکات مهم خرید این محصول بیشتر آشنا کنیم.

مقوا چیست؟

مقوا، کارتنی ضخیم است که مواد اصلی تشکیل‌دهنده آن کاغذ است. بارزترین تفاوت کاغذ و مقوا، افزایش ضخامت، وزن و مقاومت آن نسبت به کاغذ است. در حالت استاندارد مقوا بیشتر از 250 گرم وزن دارد و از نظر ضخامت در مدل‌های یک لایه و چند لایه در بازار موجود می باشد که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. مقواها به آسانی برش داده می‌شوند و به فرم‌های دلخواه تبدیل می‌شوند و برای ساخت جعبه کادو محکم، جلد دفتر، کارتن بسته بندی و مقواهای مخصوص نقاشی و طراحی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بهترین مقوا برای ساخت جعبه کادویی

در بخش زیرفهرستی از انواع مقوا برای جعبه سازی را برایتان آورده ایم که با توجه به نوع نیاز و میزان بودجه ای که برای خرید جعبه هارد باکس در نظر گرفته اید می توانید از بین گزینه های زیر به دلخواه جنس مورد نیاز خود را انتخاب و سفارش دهید.

مقوای ماکت

اگر به دنبال خرید مقوای ضخیم جعبه سازی باکیفیت و مقاوم هستید باید گزینه‌هایی را انتخاب کنید که از مقوای ماکت تهیه شده‌اند، اما بهتر است بدانید که به‌دلیل سخت بون جنس این نوع مقوا، فرم دادن و شکل‌پذیری آن کمی دشوار است و تا حدودی کار با آن سخت است.

مقواهای فابریانو

یکی دیگر از مقواهایی که برای ساخت جعبه با مقوای ضخیم استفاده میشود، مقوای فابریانو است. این مقوا در دو جنس کتان صد در صد و پنجاه درصد و در سایزهای مختلف برای مصارف گوناگون نظیر بسته بندی، ساخت مجسمه، هنرهای دستی، کارت‌های تبریک، گواهینامه و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین مقوا برای جعبه سازی نی نی سایت |تولید جعبه کادویی در منزل

مقوای اکلیلی و فوم دار

این مقوا نسبت به ماکت از ضخامت و مقاومت کمتری برخوردار است، اما از لحاظ شکل ظاهری زیباتر و جذاب‌تر است و طرفداران بیشتری دارد.

مقوای کرافت

این مقوا دارای طیف رنگ قهوه‌ای است و در برابر فشار بسیار مقاوم است و قدرت جذب فوق العاده بالایی دارد و به‌دلیل داشتن سبکی کلاسیک و قابلیت چاپ طرح های دلخواه، بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.مقوای کرافت جزو مقوای ضخیم جعبه سازی محسوب میشود.

مقوای راه راه

مقوا راه راه به‌دلیل مقاومت و تطبیق‌پذیری بالا، بیشترین استفاده را در ساخت جعبه کادو محکم دارد، زیرا با توجه به ساختاری که دارد می‌توان آن را با توجه به نیازهای کاربران تطبیق داد.

مقوای اشتنباخ

مقوای اشتنباخ نیز در فهرست بهترین مقواها برای ساخت جعبه کادویی و نقاشی قرار دارد و به وفور توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات مهم قبل از خرید جعبه کادویی

برای اینکه بدانید کدام جعبه کادویی متناسب با نیاز شما است و کدام گزینه بهتر است، باید توصیه‌هایی مانند مدل‌ها و ویژگی‌های مختلف هر کدام را در نظر بگیرید و آنها را از زوایای مختلف بررسی کنید با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب مهم‌ترین فاکتورهای خرید جعبه کادویی را با هم مرور کنیم.

اندازه: اولین قدم برای انتخاب جعبه کادویی، مشخص کردن اندازه جعبه است و شما باید تعیین کنید که چه اجسامی را می‌خواهید بسته بندی کنید، زیرا با این کار می‌توانید در هزینه خرید صرفه‌جویی کنید و بهترین استفاده را از فضا ببرید.

مقاومت: قدم بعدی، باید بدانید از جعبه برای بسته بندی چه وزنی استفاده می‌کنید، چون اگر قصد بسته بندی جسم سنگینی را دارید باید جعبه‌ای با دیواره‌های محکم پیدا کنید که بیشترین مقاومت را داشته باشد و احتمال آسیب را به پایین‌ترین حد ممکن برساند.

قابلیت جمع شدن: یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام خرید این محصول در نظر بگیرید، قابلیت جمع شدن آن است، زیرا ممکن است بخواهید از جعبه برای چند بار استفاده کنید و یا آن را در منزل نگهداری کنید بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند که در این صورت باید مقواهایی را انتخاب کنید که زیاد سخت نیستند و به آسانی تا می‌شوند.

تعداد: یکی دیگر از فاکتورهای مهم خرید جعبه کادویی مشخص کردن تعداد است، زیرا اگر قصد خرید عمده این محصول را داشته باشد می توانید آن را با قیمت پایین تری نسبت به خرید تکی تهیه کنید.

طراحی: نکته بعدی طراحی است، به این مفهوم که اگر برای بازاریابی محصول خود به جعبه کادویی نیاز دارید، می توانید نام برند و لوگو و اطلاعات تماس خود را بر روی آنها چاپ کنید و آنها را به شکلی زیبا و طراحی منحصر به فرد در اختیار عموم قرار دهید تا حس بصری بهتری در خرید داشته باشند.

در دنیای پرشتاب کسب و کار، افراگرافیک اهمیت بسته بندی سریع را درک می کند. به همین دلیل است که ما چاپ فوری را ارائه می دهیم که نیازهای فوری شما رابا بهترین کیفیت برآورده می کند.

چرا مهم است که بدانیم از چه نوع مقوایی برای ساخت جعبه کادویی استفاده کنیم؟

همان طور که در بالا اشاره کردیم از جعبه‌های کادویی برای بسته بندی و جابه‌جایی عناصری که قصد ذخیره و نگهداری آنها را داریم و نمی خواهیم آسیب ببینند استفاده می‌کنیم، اما با توجه به اینکه جعبه‌های مقوایی از نظر کیفیت، جنس مود سازنده و اندازه با هم تفاوت دارند برای مصارف مختلفی کاربرد دارند.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی بهترین مقوا برای ساخت جعبه کادویی پرداختیم، امیدواریم توانسته باشیم در این زمینه اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم. همچنین اگر می خواهید جعبه کادویی با مقوا را در منزل تهیه کنید پیشنهاد می کنیم نوشته را مطالعه نمایید.

در پایان اگر قصد سفارش و خرید جعبه کادویی بصورت عمده را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی افرا گرافیک مراجعه نمایید و از بین مدل های مختلف، بهترین گزینه را به دلخواه سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت آن را برایتان آماده و ارسال کنیم.

 

دکمه بازگشت به بالا