علمی و پزشکی

بهترین واکسن‌های کرونا را انتخاب کرده‌ایم/ واکسن ایرانی اواخر بهار می‌آید

روابط عمومی / کرمانشاه رئیس مراکز کنترل بیماری در وزارت بهداشت گفت که انتخاب واکسن های تاج شش ماه طول کشید و مردم می توانند از آنها به صورت ایمن استفاده کنند.

دکتر محمد مهدی گویا امشب (4 فوریه) در جلسه ستاد کرونا در استان کرمانشاه در مورد برکات پروژه شهادت حاج قاسم سلیمانی صحبت کرد: ما شاهد سقوط تاج در کشور هستیم.

وی افزود: هنگامی که این رقم را با بیماری دو ماه پیش مقایسه می کنیم ، دستاوردهای بزرگ آن در کنترل بیماری را درک می کنیم.

گویا: “امروز می توانیم با اطمینان بگوییم که تاج در اکثر مناطق کشور تحت کنترل است و کار در چندین قسمت دیگر نیز در حال انجام است و امیدواریم که به زودی بیماری در این مناطق کنترل شود.”

این مقام مسوول با تأکید بر لزوم ادامه اجرای قوی و مستمر برنامه شهید سلیمانی گفت: “اگر هماهنگ عمل کنیم ، به زودی می توانیم خواستار کنترل بیماری در کشور شویم.”

وی گفت: “این یک موفقیت بزرگ است در شرایطی که بسیاری از کشورهای خواستار هنوز نمی توانند اقدامات مهمی برای مقابله با این بیماری انجام دهند و باعث کشته شدن روزانه چندین هزار نفر شود.”

گویا با اشاره به همکاری آژانس های مختلف در این پروژه خاطرنشان کرد: “بسیاری از آژانس ها ، از جمله هلال احمر و بهزیستی ، روی این پروژه کار کرده اند ، اما دو سازمان و آژانس اجرای اصلی – سپاه و دانشگاه ها با همکاری پزشکی موثر. “آنها بسیج شده اند.

وی یادآور شد: گروهی مانند بسیج سابقه طولانی در مبارزه با بیماری های عفونی داشتند و در سال های گذشته 33 میلیون نفر با همکاری بسیج ، واکسیناسیون فلج اطفال و بسیج در سال 2003 علیه سرخک واکسینه شده بودند. سال گذشته ما یک گواهی سرخک از سازمان بهداشت جهانی دریافت کردیم.

وی گفت: “با همکاری بسیج و سپاه و دانشگاه های علوم پزشکی و سایر نهادها ، اطمینان دارم که پروژه شهید حد قاسم سلیمانی از همه موفق تر خواهد بود.”

بیایید لحظه ای فکر نکنیم که تاج تمام شده است

گویا در مورد بازسازی بیشتر تاج هشدار داد و افزود: همه باید هوشیار باشند و لحظه ای فکر نکنند که کار تاج تمام شده است.

گویا گفت: “اگر چنین ایده ای در جامعه و نهادها ایجاد شود و اقدامات سختگیرانه كاهش یابد ، مطمئن باشید كه در مدت كوتاهی به وضعیت موجود باز خواهیم گشت.”

وی افزود: “ما در این مبارزه هنوز راه طولانی در پیش داریم و همه پروتکل های سلامتی همچنان باید با حساسیت خاصی دنبال شوند و افراد باید به طور قابل توجهی از مهمانی ها ، مسافرت ها و دوره ها پرهیز کنند ، در غیر این صورت در آن زمان تاج دوباره بلند می شود. »

“واکسن ایرانی” در اواخر بهار سال آینده وارد خواهد شد / 16 میلیون دوز واکسن کرونا برای تحویل ایران

گویا تلاش برای تحویل واکسن تاج را شرح داد: “اقدامات لازم برای انتقال واکسن در سه جهت انجام شده است ، اولین و مهمترین آنها نظارت بر تولید واکسن داخلی است ، زیرا ما واکسن تاج ، مراقبت های بهداشتی را ارائه می دهیم و این ملی است. امنیت را تهدید نمی کند و نباید سلامتی عمومی را تهدید کند.

وی گفت: در حال حاضر هشت شرکت واکسن سازی در کشور در حال بررسی تولید واکسن تاج هستند و به مرحله ای از توسعه رسیده اند و آزمایشات بالینی را روی انسان انجام داده اند که نتایج آن بسیار خوب و بالاتر از حد انتظار است.

گویا گفت: “بسته به پیشرفت های انجام شده در اواخر بهار یا اوایل تابستان سال آینده ، ما قادر به تزریق واکسن تاج ایران خواهیم بود.”

“روش دوم برای تحویل واکسن ما استفاده از سبد واکسن مراقبت های بهداشتی است که 16 میلیون دوز آن آماده شده است ، گروه اول طی دو تا سه هفته آینده وارد کشور می شود و امسال این مقدار واکسن است” او گفت. “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم.

وی گفت: این واکسن ها توسط شرکت های فراملیتی تولید و مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته و در همه کشورهای جهان استفاده می شود.

گویا گفت: “راه سوم همکاری با شرکت های بزرگ واکسن سازی است ، جایی که مذاکرات با چندین شرکت بزرگ در هند ، روسیه ، کوبا و چین انجام شده است.”

واکسن تاج “روسی” بیشترین واکسن تاج در جهان است / 2 میلیون دوز خریداری شده در قرارداد اصلی

سخنگوی خرید واکسن Crown از روسیه گفت: در تمام مراحل مطالعه و تحقیق درباره واکسن روسی تجدید نظر شده و این واکسن ها به طور مثر خریداری شده اند.

وی افزود: اخیراً مجله علمی لانست ، بزرگترین مجله علمی جهان ، مقاله ای منتشر كرد و مدعی شد كه اثربخشی واكسن روسی 91.6 درصد بوده است.

وی افزود: در حال حاضر واکسن روسی پیشرفته ترین نوع واکسن در جهان است و شواهد جهانی مبنی بر استناد به آنها و نیز استفاده ایمن افراد از این واکسن ها وجود دارد.

گویا گفت: “واکسن روسی پس از تلاش و تحقیق یک تیم علمی در مورد همه واکسن های تاج تولید شده در جهان انتخاب شد و بر اساس تحقیقات و مطالعات انجام شده ، بهترین واکسن ها برای مردم ایران انتخاب شد.”

این مقام مسئول گفت: شش ماه تلاش برای انتخاب بهترین واکسن های تاج انجام شده است و افراد می توانند با اطمینان از این واکسن ها استفاده کنند.

وی گفت: در اولین قرارداد خرید واکسن از روسیه ، دو میلیون این واکسن خریداری شد که به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

گویا در ادامه در بحث Crown روی توسعه مراقبت و درمان تأکید کرد: “علاوه بر تلاش برای تهیه و تولید بهترین واکسن ها ، اقدامات مراقبتی و درمانی در سراسر کشور و کلیه خدمات پزشکی ارائه شده در اصفهان انجام شده است. و کرمانشاه. “و سیستان و بلوچستان خدمتی است که در تهران ارائه می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا