اقتصادی

بهره‌مندی ۱۲۱ نفر از شهرستان کوهدشت از اینترنت پرسرعت

روابط عمومی/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از بهره‌مندی ۱۲۱ نفر اهالی روستای چشمه کبود شهرستان کوهدشت از شبکه ملی اطلاعات با ارتقاء سایت موجود در این روستا خبر داد.

مجتبی صارمی امروز ۲۰ خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اولویت وزارت ارتباطات توجه به مناطق محروم و کاهش شکاف دیجیتال بین شهر و روستاست.

وی ادامه داد: در همین راستا با ارتقاء تکنولوژی سایت روستای چشمه کبود به ۳G از توابع شهرستان کوهدشت از محل ارتباطات طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) توسط اپراتور همراه اول تعداد ۱۲۱ نفر اهالی این روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۲۱ نفر از بستر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت بهره‌مند شدند تا قدمی دیگر برای تحقق دولت هوشمند در استان لرستان برداشته شود.

صارمی ضمن تبیین وضعیت توسعه ارتباطات در استان، تصریح کرد: در حال حاضر پوشش اینترنت روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان ۸۷ درصد است و تلاش می‌کنیم که برابر برنامه ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان سال جاری با پوشش اینترنت روستاهای باقیمانده ۱۰۰ درصد این روستاها را پوشش دهیم.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به پوشش اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد می‌پردازم. با داشتن دانش عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در حوزه اقتصاد، تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا