اقتصادی

به استان ها تفویض اختیار می کنیم

روابط عمومی / مرکزی معاون حقوقی، مجلس و استان های سازمان های اداری استخدامی کشور تفویض اختیار را یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم دانست و گفت: این مهم را در عمل ثابت کرد.

مهدی یزدان پناه امروز دوشنبه ۳۰ خرداد در نشست مشترک شورای اداری و شورای راهبری توسعه مدیریت استان مرکزی بیان کرد: یکی از مهم ترین دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور از زمان حضور در سازمان امور استخدامی کشور، احیای مجدد اداره کل امور مجلس و استان ها بعد. بهترین راه برای از بین بردن آکنه چیست و چگونه از شر آکنه خلاص شویم و چگونه از شر جای جوش خلاص شویم؟

وی تفویض اختیار را یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم دانست و افزود: این مهم را در عمل ثابت می کند و اینکه مرکز تمام اختیارات را برای خود بگذارد و تنها شعار بدهد، در دستور کار اداری استفاده نیست، بلکه در عمل ثابت می شود. که به استان ها تفویض اختیار کنیم تا طبیعتا استانها قدرت بیشتری داشته باشند.

معاونت حقوقی، مجلس و استان های سازمان های اداری استخدامی کشور مشخص کرد: سازمان مدیریت استان ها با توجه بیشتر به موضوعی بودن، باید نقش بسیار و پررنگ تر و واقعی تری داشته باشد و اگر غیر از این باشد که دستگاهی باشد که بله گوی دیگر باشد. دستگاه ها است.

یزدان پناه بیان کرد: یکی از وظایف سازمان‌های استخدامی در مرکز، حسن نظارت بر هیئت‌های قانون‌گذاری اداری است که سازمان استان‌ها به این موضوع وارد می‌شوند که این مقطع زمانی کاری به استان‌ها تفویض اختیار می‌کند.

وی در خصوص ساماندهی شرکتی و سایر نیروهای دولتی اضافه کرد: بنابه نظر دولت، این موضوع نیازمند لایحه نیست بلکه خواسته می شود، مجلس با مجلسی که در حال حاضر مهم است و کمیسیون های مجلس نیز اهتمام دارند به این مهم که می توانند اما واقعیت دارند. این بهترین راه برای خلاص شدن از شلوغی است.

یزدان پناه ادامه داد: باید نیرو برای همه سازمان ها و استان ها و شهرستان ها وجود دارد اما می پذیرد که تنها علی الاطلاق را با مشکل حل کند، امکان جابجایی نیروهای بین دستگاهی در استان و بین دستگاهی وجود دارد و آیین نامه آن نیز وجود دارد. در حال تنظیم است و سامانه کارمند ایران نیز آیکونی در این خصوص دارد که از این نیرو باید در استان استفاده شود، یکسری دستگاه ها تورم نیرو می توانند از این موضوع استفاده کنند، نباید از مرکز نیرو استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های موضوعی از فساد را در دستور کار قرار دادن، اضافه می‌کند: در سال ۱۴۰۰، دو هزار و ۶۰۰ پرونده در هیئت‌های قضاوت تشکیل شده است که نامناسب است. یکی از وظایف سازمان مدیریت استان ها موضوع آموزش و آبی است و اگر صیانت از مدیران و کارمندان در دستور کار باشد، باید پاسخگو باشد، باید از آموزش برای همه کارکنان به ویژه مدیران اجرایی در کار استفاده کند.

یزدان پناه در منابع ویژه تعارض، با بیان اینکه منابع با تضاد متفاوت است، افزود: تعارض یک موقعیت است که برای فردی که می‌تواند از بین افراد عمومی و شخصی انتخاب شود، ایجاد می‌کند، این مهم نیز باید ایجاد شود. توجه و نظارت باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا