اقتصادی

به تجهیز  و جوانسازی صنعت مرغداری کمک شود

سیستم بانکی کشور به تجهیز، نوسازی و جوانسازی صنعت مرغداری کمک کند.

به گزارش روابط عمومی، مرادی با بیان اینکه تخم مرغ غالب مردم و یک کالای استراتژیک است، گفت: این کالای استراتژیک خاص برای جامعه قشری از جامعه باید مورد حمایت قرار گیرد تا بتوانیم آنها را به دستشان برسانیم.

وی ادامه داد: تایییر نرخ ازری که اتفاق افتاده تولید کنندگان تمهیداتی را تولید کرده اند. گران ترین سرمایه گذاری در کشور تفاوت بین قیمت و ارزش پولی است که در کشور خرج می شود.

سیستم بانکی کشور تخمگذار اضافه کرد: نظام بانکی کشور یا هر منبعی که دولت آن را در نظر گرفت باید به تولیدکننده و مرغدار کمک کند تا آنها سرمایه مورد نیاز خود را تامین کنند.

وی توضیح داد: پیش‌بینی می‌کنیم با شروع فسل گرم کاهش مصرف فصلی تخم مرغ می‌شود. از طرفی با توجه به تغییر نرخ ارز پیش بینی می شود که با مازاد تولید می شود.

اگر مرده ای، مرده ای، اما اگر مرده ای، مرده ای. مرغ تخمگذار طول دوره ۱۸ ماهه دارد. باید آن را نگهداری کنیم.

وی با بیان اینکه دولت باید خرید انجام دهد تا به واحدهای تولیدی وارد شود، موضوع بیان شد: اگر بخواهیم بازارهای هدف را حفظ کنیم و نگذاریم که این بازارها از دست بروند باید این را در نظر داشته باشند که قیمت جدید را در نظر بگیریم. علمی همخوانی ندارد. پس لازم است که پرداخت مشوق‌های وزارت نیرو در دستور کار دولت قرار گیرد.

وی همچنین اضافه کرد: دار حال حاضر ضریب تبدیل تخم مرغ خوراکی ۲.۷ است. مهمترین قسمت تجهیزات چیست؟مهمترین قسمت تجهیزات و تجهیزات چیست؟

عنوان کرد: حتماً دولت باید به ما کمک کند. پیشرفته ترین سیستم تجهیزات ارتقا یافته و سیستم بانکی با جدیدترین تجهیزات و نوآوری ها ارتقا یافته است. اگر می خواهید قیمت جدیدی به دست آورید، باید بتوانید در این صنعت رقابت کنید. برای امرار معاش به همین مقدار پول نیاز است. چون زمان تولد بهترین قیمت است، بهترین قیمت بهترین قیمت است.

مرادی در پایان گفت: به عنوان تامین کننده تخم مرغ خوراکی در کشور می تواند به مردم این قول را بدهد که هیچ گونه تامینی در کشور در تامین تخم مرغ نخواهیم داشت. کشور در یک مرحله گذر است و باید هم تولید کننده و هم مردم همه دست به دست هم دهند تا از این مرحله ابو

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا