علمی و پزشکی

به زودی بزرگترین آزمایش بالینی واکسن کرونا انجام می‌شود

حاشیه نویسی:

طبق گفته های جانسون و جانسون ، این شرکت مرحله سوم واکسن کورنا را برای 180،000 فرد سالم بالای 18 سال در 180 مکان در ایالات متحده و کشورهای دیگر آزمایش می کند.

شرکت کنندگان به طور تصادفی برای دریافت دوز واکسن یا دارونما انتخاب می شوند تا مشخص شود که آیا واکسن شرکت ایمن و مؤثر است یا خیر.

این افراد به مدت دو سال توسط محققان ردیابی شده اند.

جیک سارجنت ، سخنگوی جانسون و جانسون گفت: “مرحله سوم آزمایشات بالینی واکسن کرونا ویروس ما تا حد ممکن قوی خواهد بود و 60،000 نفر را در 180 مکان در ایالات متحده و سایر کشورها درگیر می کند.”

وی گفت: “ما از مدل آموزش و مدل سازی اطلاعات اپیدمیولوژیکی برای پیش بینی و برنامه ریزی مکان آموزش استفاده می کنیم و انتظار داریم این اطلاعات به زودی تکمیل شود.”

جانسون و جانسون می گویند واکسن Corona از همان فناوری استفاده شده برای ساخت واکسن آزمایشگاهی ابولا استفاده می کند. این واکسن حاوی مجموعه ای از مواد ژنتیکی است که از koronavirus و adenovirus گرفته شده است ، که در بسیاری از افراد به علت سرماخوردگی شناخته می شود.

این شرکت اخیراً اعلام کرده است که با امضای معامله ای به ارزش بیش از یک میلیارد دلار ، 100 میلیون دوز واکسن Covid-19 برای آمریکایی ها ایجاد خواهد کرد.

این شرکت پیش بینی کرده است که واکسن های اضطراری در اوایل سال 2021 در دسترس خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا