علمی و پزشکی

به صدا در آمدن آژیر خطر کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/فوت ۹ کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته

در 24 ساعت گذشته زنگ خطر کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به صدا در می آید / 9 کرونا می میرد

روابط عمومی / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: “متأسفانه در 24 ساعت گذشته ، 9 نفر از هموطنان ما بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند و در نتیجه تعداد کل مرگ های عروق ویروس کرونا در استان به 110 نفر رسیده است.”

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: 5 بیمار از بیمارستان شهید جلیل ، یک بیمار از شهید رجایی گچساران و 3 بیمار از کرونا (85 ، 82 و 96 ساله) در خانه درگذشتند.
وی گفت: تاکنون تعداد بیماران توانبخشی شده با کاشت حلزون در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در حال حاضر 268 بیمار به ظن بیماری عروق ویروس کرونا قلب در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 91 نفر در شرایط وخیم و 17 نفر در PSB تحت درمان هستند.
یزدان پناه گفت: امروز نتایج 4 نمونه از آزمایشگاه سلول های مولکولی یاسوژ بیش از 2 درصد دارای ویروس کرونا ویروس مثبت است و در بویراحمد (3 درصد) ، کهگیلویه (1) ، گچساران (1) و چرام مطابقت دارد. (١٥) ، باشت (٥) و دنا (٥).
وی افزود: متأسفانه به نظر می رسد زمانی که بیماری کووید بیماری در حال افزایش بود و تعداد کشته شدگان این استان به اوج خود رسیده است. ما به مردم هشدار می دهیم اگر دستورالعمل های بهداشتی را نادیده بگیرید ، صدمات جبران ناپذیری خواهید دید. “
خبرگزاری روابط عمومی به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به به صدا درآمدن زنگ تاج در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حفظ پروتکل های بهداشتی ، ماسک زدن ، حفظ فاصله جسمی. به جز موارد اضطراری ، همه افراد باید از جلسات اجتناب کنند و در خانه بمانند.
لازم به ذکر است که استان کهگیلویه و بویراحمد تا 10 ژوئن کمترین ویروس کورداویر را در کشور داشتند و در نتیجه ویروس کرونا ، 9 استان در این استان ثبت شده است. برای اولین بار از ابتدای تاج گذاری ، تعداد کشته شدگان تاج در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا