تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا

به گفته شفاف ، دکتر علیرضا بیگلری صبح امروز در دیدار ویسنته ورث ، رئیس انستیتوی فنلاند کوبا ، و وزرا و معاونان وزیر بهداشت در مقر این وزارتخانه ، وی گفت: “افرادی که از واکسن Subrana در کوبا استفاده کرده اند. 100٪ در برابر بیماریهای جدی و مرگ محافظت می شود. “این واکسن همچنین برای استفاده در افراد زیر 18 سال مورد مطالعه قرار گرفته است.

وی افزود: با افزایش دوز واکسن Subrana می توان سیستم ایمنی را برای افرادی که قبلاً بیماری عروق کرونا ویروس قلب دارند و سیستم ایمنی بدن به درستی کار می کند تحریک کرد. طرحی برای استفاده از واکسن subran به عنوان یادآوری سایر واکسن ها در دست مطالعه است که تقاضای جهانی برای این نوع واکسن ها را افزایش می دهد.

بیگلری گفت: “ایران و کوبا می خواهند واکسن را با کیفیت بالا تولید کنند.” این واکسن تنها واکسنی در جهان است که قادر به مبارزه همزمان با جهش های متعدد است و توانایی نصب جهش های متعدد را در نقاط مختلف دارد ، بنابراین اهمیت این واکسن زمانی مشخص می شود که جهش های مختلفی در جهان رخ دهد. توانایی بازسازی برای مبارزه همزمان با جهش های متعدد ویروس را دارد.

رئیس انستیتو پاستور ایران یادآور شد: مرحله سوم مطالعه باید مطابق با استانداردهای موجود و به طور کامل در ایران و کوبا انجام شود. مرحله بالینی سوم در کوبا برای 44000 نفر و در ایران برای 24000 نفر انجام شد و نتایج مرحله سوم در کوبا آماده بود و تیم کوبا در ایران نتایج و فرایندهای آزمایش بالینی را به خوبی ارزیابی کرد. این واکسن بسیار خوب است.

وی افزود: پس از خاتمه سومین آزمایش بالینی ، می توان تاییدیه سازمان بهداشت جهانی را بدست آورد. هدف هر دو کشور ایجاد واکسنی با کیفیت بالا است که خوشبختانه تاکنون پیشرفت خوبی داشته است. نتایج اولیه آزمایشات بالینی فاز III در ایران ممکن است تا پایان ماه آگوست در دسترس باشد و مورد ارزیابی قرار گیرد و این نتایج به ارائه اسناد کافی برای تأیید سازمان بهداشت جهانی کمک می کند.

بیگلری گفت: یکی از نکات برجسته واکسن که توسط انستیتوی کوبا کوبا و انستیتو پاستور ایران تولید شده است ، شروع یک آزمایش بالینی برای افراد زیر 18 سال و سهولت استفاده از آن در کودکان و نوجوانان است. این کمک بزرگی به مدارس است. “و سیستم آموزش و پرورش کشور. مطالعات در کوبا و ایران نشان داده است که این واکسن برخلاف برخی واکسنها که ایمنی کافی برای افراد بالای 65 سال ایجاد نمی کند ، از ایمنی بسیار مهمی برخوردار است.

وی گفت: “در هفته های اخیر ، حدود 130،000 دوز واکسن پاستوکوک به وزارت بهداشت تحویل شده و در چندین استان توزیع شده است.” نصب تجهیزات خط تولید انستیتو پاستور ایران به دلیل ایجاد خط تولید تولید واکسن در ایران و کوبا در ماه سپتامبر به پایان خواهد رسید. ظرفیت اسمی واکسن خط اول واکسن پاستوکوکوس که 3 میلیون دوز در ماه است ، در اوایل پاییز به واقعیت تبدیل می شود و ما می توانیم این واکسن را در دسترس مردم ایران قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همکاری بین انستیتو پاستور ایران و انستیتوی فنلاند کوبا نه تنها توافق مشترک برای تولید واکسن Covid 19 بلکه توافق نامه علمی بسیار نزدیک ، مستمر و پرباری است. جلسات سالانه. “بهينه سازي.

وی گفت: “ما باید برای جهش های بعدی ویروس کرونا آماده باشیم و این آماده سازی به دانشمندان ایرانی و کوبایی نیاز دارد تا بتوانند برای بهینه سازی واکسن به همکاری های گسترده ادامه دهند.”

وی افزود: به لطف همکاری گسترده انستیتو پاستور ایران و انستیتوی فنلاند کوبا در زمینه تولید مشترک چندین واکسن ، دکتر ویسنته ، یکی از دانشمندان برجسته واکسن در جهان و مدیر انستیتوی فنلاند کوبا امروز ملاقات کرد . در جلسه با دکتر سعید نمکی – وزیر بهداشت – در این جلسه ، هر دو طرف متذکر شدند که ما می توانیم همکاری گسترده ای در تولید و تولید واکسن های کوویید مشترک داشته باشیم.

به گفته وبدا ، بیگلری نتیجه گیری کرد: “آزمایشات بالینی مرحله سوم واکسن بین انستیتوی فنلاند کوبا و انستیتو پاستور ایران در حال اتمام است و نتایج بسیار خوبی نیز بدست آمده است و این واکسن اثربخشی بالایی در برابر انواع مختلف نشان داده است. “خوب بود.

خروج از نسخه موبایل