روابط عمومی/ خراسان رضوی تیپکو، بزرگترین تولیدکننده آبمیوه تایلند، متعهد شده پس از راهاندازی 2 خط تولید جدید برای دوستداران سلامت به توسعه تخصص خود بهعنوان پیشرو در بازار آبمیوه ادامه دهد.
به نقل از تایلند نیوز، این شرکت با مفهوم “تویتی کننده سیستم ایمنی” آماده با بازار نوشیدنی های سالم در حال رشد سریع همراه است و انتظار دارد در سال 2022 پایگاه مشتریان خود را در سنین کار و نوجوانان افزایش دهند.
مدیر مارکت این شرات گفت: همهگیری طولانیمدت کوید ۱۹ باعث مسرفآوران بیشتر از سلام خود شد.
وی افزود: مصرفکنندگان به دنبال محصولاتی هستند که برای حفظ سلامت و پوروش قدرت دورونی آنها کمن هستند.
هه ه و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و … و. در نتیجه بازار قوی برای محصولات کشاورزی غیر کشنده وجود دارد.
نتایج تحقیقات بازار شارک کانتر (Kantar) نشان داد تا ژوئن ۲۰۲۱آذر بازار نوشیدنیهای کایدبردی مهدریم.
Dr hmy̰n ḥạl sẖrḵt tḥqy̰qạt bạzạr my̰ntl (Mintel) gzạrsẖ ḵrd 47 درصد مصرف کنندگان تایلندی به غذاها و نوشیدنی های ایمنی از آنها کمک می کند. بدون آن بازاری وجود ندارد و بازار این محصول بسیار بالاتر است.
تحقیقات زیادی در بازار آب آشامیدنی سالم انجام شده است. شرایط یکسان برای بهبود اولین شرطی که باید آزمایش شود، افزایش برد و اثربخشی برنامه جنگ است.
وی تاکید کرد: تیپکو پایگاه مشتریان خود را به افراد در سن کار و نوزوانان گسترش می دهند در زین ایند.
انتهای پیام