استانی

تبیین عملکرد موفق دولت سیزدهم در افزایش مشارکت مردم موثر است

روابط عمومی/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش روی ریاست جمهوری اعلام کرد: تبیین عملکرد موفق دولت سیزدهم در افزایش مشارکت مردم در این انتخابات موثر است.

تراب محمدی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان افزود: ۳۸۰ طرح نیمه تمام استان در دولت مردمی افتتاح شد، در حالی که حتی یک طرح جدید هم غیر از مناطق محروم کلنگ زنی نشد. 

وی اضافه کرد: در ۳۳ ماه فعالیت دولت مردمی بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی راکد در استان احیا شدند که نشان می‌دهد شهید رئیسی فقط برای رضای خدا و مردم کار می‌کند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: دولت شهید آیت الله رییسی، دولت اخلاق مداری بود و امیدواریم دولت بعدی نیز این گونه باشد. 

وی تاکید کرد: امیدواریم تخریب طرفداران نامزدهای انتخابات علیه همدیگر به صفر برسد، زیرا این کارها، دشمن خوشحال کن است.

محمدی گفت: همه افراد دارای تریبون و رسانه‌ها به ترویج اخلاق انتخاباتی و اخلاق مداری در مدت باقی مانده تا انتخابات کمک کنند.

وی با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصد آذربایجان شرقی برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: با توجه به زمان کم، هیات‌های اجرایی در ۵۰ حوزه و ۲۲ شهرستان استان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو ۵۰ هزار نفر در سطح استان در شعب اخذ رای حضور خواهند داشت، یادآوری کرد: انتخابات در استان همانند سایر کشور دستی خواهد بود. 

وی افزود: دستگاه‌های احراز هویت برای انتخابات پیش رو آماده است و آموزش مجریان انتخابات نیز از سه روز قبل آغاز شده است. 

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی اضافه کرد: ستادها و مسوولان ستادهای شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استان و شهرستان‌های آن تشکیل شده است.

به گزارش روابط عمومی، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی یادآوری کرد: رای گیری برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نقطه استان انجام خواهد شد. 

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا