تجارت عجیب دو خودروساز رقیب!

جنرال موتورز بر اساس گسترش شبکه خود تصمیم به ارائه خدمات برای شبکه خود گرفته است!

بیشتر بخوانید:

عکس shlik ыk мышкет и کامپيوتر هامل clahak atmi beh اوکراین!

شاید بدانید که هنوز تعداد مراکز خدمات پس از فروش کافی نیست. به همین دلیل در برخی مناطق مشتریان باید مدت زیادی منتظر تعمیر خودروی خود باشند. به خصوص اگر عیوب ناشی از تصادف و آسیب شدید به بدن باشد. به طور دقیق تر، ساخت خودروهای تصادفی برای تایید به کارگاه های ساخت و ساز منتقل می شود. بنابراین تعداد قابل توجهی از مشتریان بدون معطلی به مراکز رسمی خدمات پس از فروش مراجعه می کنند. برای صرفه جویی در زمان، آنها ترجیح می دهند عیوب ماشین خود را در نزدیکترین تعمیرگاه تعمیر کنند.

فورد فورد برای مشتریان تسلا و نمایندگی های جنرال موتورز

در چنین شرایطی جنرال موتورز آماده سرویس دهی به محصولات نیست! با تصمیم این شرکت بزرگ از این پس دارندگان خودروهای تسلا می توانند با مراجعه به نمایندگان از خدمات پس از فروش بهره مند شوند. این خودروساز آمریکایی معتقد است این خودرو نه تنها به نفع مشتریان است، بلکه دلالان را برای ساخت خودروهای برقی در آینده آماده می کند. به عبارتی جنرال موتورز قصد دارد علاوه بر تجربه تجاری، ضعف برند بزرگ تسلا (مراکز خدمات کالایی) را نیز پوشش دهد که صنعت خودروسازی کوچکتر قادر به انجام آن برای یک برند رقیب نیست!

جالب است که مارک ریوس، رئیس هیئت مدیره جنرال موتورز، خدمات رسانی به محصولات تسلا را یک تجارت امیدوارکننده توصیف می کند! شاید برخی بگویند که هر خودروسازی می تواند قدمی در جهت ساخت خودرو بردارد. اما نگاهی به آمار نشان می دهد که جنرال موتورز مدتی است که این کار را انجام می دهد! این شرکت حدود 11000 خودرو و SUV ساخته است!

حساب ویژه برای مشتریان معمولی

بد نیست بدانید که در ایالات متحده اکثر شهروندان به یکی از نمایندگی های جنرال موتورز در شعاع 15 مایلی دسترسی دارند. به های کاکر تسلا به آن دیستینی ها بالست تسلا به این دیستینی ها. در عین حال، بسیاری از طرفداران جنرال موتورز هستند که صاحب مدل های تسلا هستند و به احتمال زیاد تصمیم جدید این شرکت مورد استقبال آنها قرار خواهد گرفت.

اگر بخواهیم بیشتر وارد جزئیات شویم، باید بگوییم که در دیترویت، بسیاری از دارندگان شورولت ولت و بولت، یک تسلا مدل 3 یا مدل Y نیز دارند. اگرچه آمار دقیقی از تعداد این افراد وجود ندارد، جنرال موتورز و تسلا مشتریان مشترکی دارند. از طرفی برخی از این مشتریان قطعا نزدیک نمایندگی های جنرال موتورز زندگی می کنند و در صورت بروز مشکل احتمال اینکه خودروی خود را به یکی از این نمایندگی ها ببرند زیاد خواهد بود.

5858

خروج از نسخه موبایل