تحقق حمایت قضایی برای افتتاح پل الله آباد رفسنجان طی ۲ماه آینده

رفسنجان

روابط عمومی/کرمان رئیس دادگستری رفسنجان از احداث و افتتاح پل در الله آباد این شهرستان طی دو ماه آینده با پیگیری ویژه دستگاه قضایی خبر داد. 

حسین رمضانی زاده امروز ۱۹ مهرماه در تشریح جزییات این خبر گفت: در بازدید رئیس دادگستری، دادستان، رئیس شورای شهر و رئیس اداره آب منطقه‌ای رفسنجان از پل الله آباد و در جلسه‌ای که با همین موضوع در دادگستری شهرستان برگزار شد؛ مقرر شد که احداث و افتتاح پل الله آباد تا دو ماه آینده انجام شود. 

وی اظهار کرد: با احداث پل جدید بر روی رودخانه فصلی، ضمن رفع مشکل آب‌گرفتگی در زمان بارندگی، ایمنی جاده‌ای اهالی منطقه الله آباد نیز ارتقا می‌یابد. 

این مقام قضایی ادامه داد: احداث این پل علاوه بر تسهیل در تردد ساکنین، موجب رضایتمندی مردم نیز خواهد بود زیرا در فصل پاییز قرار داریم و احتمال جاری شدن سیل در مسیر رودخانه‌ها در این فصل و زمستان وجود دارد و نباید مسیر رودخانه مسدود باشد، چرا که مسدود شدن مسیر رودخانه‌ها احتمال خطرات برای اهالی منطقه را افزایش می‌دهد. 

رمضانی زاده افزود: احداث پل در الله آباد رفسنجان ظرف دو ماه آینده منوط به جاری نشدن رودخانه در این ایام خواهد بود که در صورت جاری شدن باعث کندی سرعت ساخت پل مذکور خواهد شد. 

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل