تست هفتگی کرونا برای دانشجویان دانشگاه “میشیگان”

به گزارش شفاف این یک آزمون اجباری هفتگی برای دانشجویانی است که در ترم زمستان در دانشگاه زندگی می کنند ، تحصیل می کنند و تحقیق می کنند.

مقامات دانشگاه اظهار کرده اند که آزمایش این گروه از دانشجویان قبل از شروع دانشگاه مورد نیاز است.

این آزمایشات مطابق با تصمیم دانشگاه میشیگان است که از دانشجویان می خواهد دانشجویان را در ترم زمستان در خانه نگه دارند و در خوابگاهها ماندن ندارند.

علاوه بر انجام این آزمون ها ، دانشگاه میشیگان قصد دارد میزان پذیرش دانش آموزان در آزمون های بدون علامت را از اعضای جامعه دانشگاهی افزایش دهد.

بدون آزمونهای بدون علامت هفتگی برای همه کارکنان ، اعضای هیئت علمی ، دانشجویان ، دانشجویان و دانشجویان دوره کارشناسی که در آزمون اجباری شرکت نمی کنند ، در دسترس است.

دانشجویانی که در زمستان به دانشگاه برمی گردند ، برای اجرای سیاست Covid-19 با رویکردهای سخت و دشواری روبرو خواهند شد.

اگر دانش آموزان از قوانین پیروی نکنند جریمه می شوند. این مجازات ها بسته به نوع تخلف شامل آزمایشی خودکار ، فسخ قرارداد مسکن دانشگاه و لغو وام برای تشکل های دانشجویی است.

رئیس دانشگاه میشیگان گفت: “برنامه ما برای ترم زمستان بهترین برنامه ای است كه می شناسیم و تجربه كرده ایم.” دانشگاه می تواند آموزش مختلط ارائه دهد ، اما این دانشگاه به استادان ما اجازه می دهد تا بنا به صلاحدید خود تدریس کنند ، این بدان معناست که اگر استادی نمی خواهد رو در رو شود ، می تواند کل دوره خود را ارائه دهد.

خروج از نسخه موبایل