علمی و پزشکی

تست کرونا بایدن منفی اعلام شد

کاربرد:

به گزارش واشنگتن پست ، در بیانیه مبارزات انتخاباتی بایدن آمده است که جیل بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و همسرش جیل بایدن پس از انجام آزمایش های PCR آزمایش ویروس کرونا را انجام نداده اند.

دکتر کوین اوکانر ، پزشک بایدن گفت: “من به عنوان یک پزشک مطمئن برای بایدن و همسرش ، آزمایش عروق کرونا را برای این افراد منفی اعلام می کنم.”

بایدن همچنین در توئیتی نوشت: “من و همسرم ، جیل کرونا ، خوشحالیم که گزارش می دهیم این تست منفی است. از همه شما برای پیام های ناراحت کننده شما متشکرم ، فکر می کنم این شما را یادآوری می کند: ماسک بزنید ، فاصله اجتماعی را حفظ کنید و دستان خود را بشویید

چند روز پس از اولین مباحثات رو در رو بین کاندیداهای جمهوری خواه و دموکرات ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در توییتی نوشت که وی و همسرش به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به قدرت رسیدن ترامپ در شب اولین دور استفاده از ماسک برای جلوگیری از پخش شدن تاج ، تمسخر بود و گفت او همیشه این ماسک های بزرگ را در دهان خود دارد.

CNN روز جمعه گزارش داد که ترامپ به دلیل سن بالا و وزن نسبتاً زیاد ممکن است در معرض ویروس کرونا باشد.

ترامپ روز جمعه در توئیتی نوشت که او و همسرش با علائم خطرناک بودن رئیس جمهور با Covid-19 قرارداد بسته اند.

اکنون ، به دلیل سن وی (74 سال) ، خطر بیماری عروق کرونا قلب زیاد است. همچنین ، طبق گزارش ها ، وزن نسبتاً زیاد آن می تواند مشکلاتی در روند بهبودی ایجاد کند.

طبق مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده ، افراد بین 65 تا 74 سال پنج برابر بیشتر از دیگران در بیمارستان بستری هستند. خطر مرگ در این سن 90 برابر بیشتر از 18 تا 29 سال است.

دکمه بازگشت به بالا