استانی

تغییر ساعت سرویس‌دهی متروی اصفهان از ۱۶ خرداد هم‌زمان با تغییر ساعت کار ادارات

روابط عمومی/اصفهان مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان، گفت: با توجه به تغییر ساعت کار ادارات و ارگان‌های مختلف و بر اساس مصوبۀ هیئت دولت و در راستای کاهش مصرف برق و استفاده بهینه از انرژی، ساعت کار متروی اصفهان افزایش و آغاز به‌ کار خدمات آن یک ساعت زودتر از برنامه قبلی انجام خواهد شد.

هادی کریمی، در گفت‌وگو با روابط عمومی، با بیان اینکه مترو را پاک‌ترین، سالم‌ترین، سریع‌ترین، ایمن‌ترین و به‌طور کلی کارآمدترین شبکه حمل‌ و نقل است، اظهار کرد: مترو نقش انکار ناپذیری در حل مسائل اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی ناشی از معضل ترافیک دارد.

او یکی از مهم‌ترین راهکارهای رفع مشکل ترافیک و آلودگی هوا در جهان را، استفاده از مترو قلمداد کرد و افزود: از این‌رو فعالیت مستمر و پویای مترو از اولویت‌های مدیریت شهری و مدیریت این شرکت است.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان تصریح کرد: با توجه به تغییر ساعت کار ادارات و ارگان‌های مختلف و بر اساس مصوبه هیئت دولت و در راستای کاهش مصرف برق و استفاده بهینه از انرژی، ساعت کار متروی اصفهان افزایش و آغاز به‌کار خدمات آن یک ساعت زودتر از برنامه قبلی انجام خواهد شد.

کریمی ادامه داد: بنابراین از شانزدهم خرداد ۱۴۰۳ فعالیت متروی اصفهان در روزهای هفته (شنبه تا پنج شنبه) از ساعت ۵:۰۵ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت و روزهای جمعه نیز کماکان از ساعت ۹ تا ۲۲ خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: در همین راستا کارکنان متخصص و خدوم شرکت مترو نیز با همت و تلاش مضاعف و شبانه‌روزی و پذیرش مشقات فراوان برای افزایش رضایتمندی و رفاه شهروندان تلاش می‌کنند که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان در پایان تأکید کرد: لازم به ذکر است در حال حاضر روزانه به طور میانگین حدود ۱۰۰ هزار نفر از مترو و خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا