تغییر ساعت کاری بانک‌ها از شنبه ١٩ تیر

به گفته مسئولان بانک های خصوصی و دولتی ، ساعت کاری کارمندان بانک و ورود مشتری از 23 جولای به شنبه تغییر می کند.

به گزارش روابط عمومی ، روز گذشته هیئت وزیران به دلیل کمبود برق و نیاز به برق رسانی به بخشهای اصلی کشور از جمله بخش خانگی ، فعالیتهای ارگانها و سازمانهای دولتی در تهران و سراسر کشور را در این هفته تصویب کرد. پنجشنبه ها تا پایان ماه آگوست تعطیل است.

به دنبال این مصوبه ، بانک های خصوصی و دولتی از روز پنجشنبه تا پایان مرداد ماه سال جاری تعطیل شدند ، به کلیه شعب بانک های کشور اطلاع داده شد و مردم برای استفاده از خدمات بانکی در این روز باید از خدمات آفلاین استفاده کنند.

در همین رابطه ، علیرضا گیتاسی – دبیر شورای هماهنگی بانک ها – گفت که اگر تاریخ دریافت چک پنجشنبه باشد ، وضعیت چک این خواهد بود: چک های دریافتی در روز پنجشنبه ، رسید آن به روز کاری بعدی

از سوی دیگر ، محمدرضا جمشیدی ، هم اکنون دبیرکل اتحادیه بانک های خصوصی و م Instسسات اعتباری در بیانیه ای اظهار داشت: زمان پذیرش در استان 7: 7 و مراجعه کنندگان 7: 7 است.
در قسمت دیگری از این اطلاعیه: در صورت لزوم ، تصمیمات نهایی تا پایان هفته اتخاذ می شود و انجمن بانک ها و م Instسسات اعتباری خصوصی در این باره جداگانه س askال می کنند ، پس از تعطیلی شعب کار را متوقف کنید

جمشیدی خاطرنشان کرد: تعیین ساعات کار شعب مستقر در سایر استان ها با موافقت مقامات ذیصلاح استان ها ادامه خواهد داشت.

علاوه بر این ، شورای هماهنگی بانک های دولتی در بیانیه ای اعلام کرد که مطابق با هماهنگی های انجام شده با معاون اداری و استخدامی و بانک مرکزی ، بانک ها تا اطلاع ثانوی برای کارمندان کار می کنند. از ساعت 6:30 تا 13:30 ، شرکت کنندگان از 7 تا 13 خواهند بود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است که از روسای شعب محترم بانک انتظار می رود در این زمان سیستم های خنک کننده را تنظیم کنند تا مصرف انرژی کاهش یابد و بعد از ساعت کاری خاموش شود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل