تهران هفته سخت‌تر کرونایی را در پیش دارد

دسترسی:

دکتر علی رضا زالی روز چهارشنبه گفت: “به نظر می رسد وضعیت ما در هفته آینده یا همین اوضاع در تهران خوب نخواهد بود.”

وی با اشاره به اینکه ما قصد داریم محدودیت ها را در تهران مجدداً وارد کنیم ، گفت: “ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.”

هفته سخت تری در انتظار کرونا در مقابل تهران است

با جلب توجه به توصیه های ارسال شده به وزارت بهداشت ، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: “وضعیت فعلی ما مستلزم اجرای فوری توصیه ها است.”

زالی همچنین در اوایل این هفته درمورد اعمال مجدد محدودیت ها در تهران به خبرنگار دانشگاه ایرنا و اداره آموزش و پرورش پاسخ داد: کمیته امنیتی و انضباطی ستاد 3 و 4 ستاد تاج ملی باید به عنوان نمونه ای از محدودیت ها به ویژه در استان تهران مورد استفاده قرار گیرد. مشکل آفرینش

وی با بیان اینکه حفظ پروتکل های بهداشتی ، مداخلات و کاهش تعداد افراد در جلسات از عوامل مهم در کاهش مرگ و میر بدون تسریع در بازگشایی بود ، افزود: این عوامل باید به دقت مشاهده شوند تا شاهد کاهش مرگ و میر باشیم.

سیما سادات لاری ، سخنگوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، روز چهارشنبه گفت که 184 بیمار دیگر با بیماری عروق کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند ، و در نتیجه تعداد کل مرگ و میرها از 19 کووید به 24840 و 24 استان قرمز شده است. است.

به گفته وی ، از ظهر 2 اکتبر 2016 ، براساس معیارهای تشخیصی خاص ، 3605 بیمار جدید مبتلا به کوید 19 در کشور شناسایی و 1594 نفر در بیمارستان بستری شدند. بنابراین ، تعداد کل 19 بیمار کوویید در کشور به 432،798 نفر رسید. تا به امروز ، 365،846 بیمار بهبود یافته یا از بیمارستان ها مرخص شده اند و 3998 بیمار با 399 Covid در بخش مراقبت های ویژه هستند.

استانهای تهران ، اصفهان ، قم ، آذربایجان شرقی ، خراسان جنوبی ، سمنان ، قزوین ، لرستان ، اردبیل ، خوزستان ، کرمانشاه ، گیلان ، بوشهر ، زنجان ، ایلام ، خراسان رضوی ، مازندران ، البرز ، آذربایجان غربی ، مرکزی ، کرمان ، خراسان شمالی. ، همدان و یزد با رنگ قرمز. استان های کهگیلویه و بویراحمد ، چهارمحال و بختیاری ، هرمزگان ، فارس و گلستان نیز آماده هستند.

دکمه بازگشت به بالا