اقتصادی

توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی و ایجاد اشتغال در مناطق ویژه اقتصادی

توسعه فرودگاه امام خمینی (ره) و ایجاد اشتغال در مناطق ویژه اقتصادی

امام خمینی ، معاون اقتصادی استاندار تهران ، بر ضرورت توسعه شهر فرودگاهی و ایجاد شغل در مناطق ویژه اقتصادی تجاری و صنعتی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی حشمت الله اصغری در جلسه کارگروه جهش صنعتی و عبور از موانع سرمایه گذاری در استان تهران: تسریع در جذب سرمایه گذاران برای توسعه فرودگاه امام خمینی (ره) و ایجاد اشتغال در مناطق ویژه اقتصادی آزاد تجاری و صنعتی فرودگاه امام خمینی (ره). اگرچه این اقدام دارای ابعاد ملی است ، اما زیرساخت های آن توسط استان تهران تأمین می شود ، بنابراین باید یك ستاد مدیریتی در استان تهران ایجاد شود تا با هماهنگی و نظارت م effectiveثر ، پروژه را به اتمام برساند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی استان باید کار کنند ، خوشبختانه در استان تهران مشکلی برای سرمایه گذاری نداریم ، البته برنامه باید از نظر فنی با مشارکت یک مشاور باشد ، ایجاد تولید پاک و تکنولوژیک در این مجموعه مهم است ؛ بنابراین واحدهایی که مستقر می شوند باید دانش بنیان باشند و در زمینه مسائل زیست محیطی با مسئولان استانی همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: با توجه به موضوع پایانه های صادراتی ، متقاضیان باید در این زمینه فعال باشند و همه باید تلاش کنیم تا به این مجموعه مهم از معیارهای ملی و استانی و اهداف بلند مدت دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا