علمی و پزشکی

توصیه‌هایی برای مبتلایان به آسم و آلرژی فصلی

اگر در زمینه عکاسی متخصص باشید، در عین حال می توانید افکار و ایده های خود را در مورد آینده به اشتراک بگذارید.

به گزارش روابط عمومی، دکتر میراندا کورتیس، استادیار دانشگاه آلاباما گفت: افراد مبتلا به آسم که یک بیماری مزمن ریوی است، باید سعی کنند تا آلرژیک را کنترل کنند یا از بروز آن جلوگیری کنند.

ظ ظ ظ ظ:::: س س س و س س س و س: و و و:: و: و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و. هیچ دارویی وجود ندارد که جریان احساسات را متوقف کند، اگرچه می توان اثرات آنها را محدود کرد. واکسن آلرژی گزینه دیگری است.

کورتیس افزود: واکسن های آلرژی می تواند برای بیماران مبتلا به آلرژی فسلی و سالانه مدید باشد. در این صورت باید در آینده برای توسعه پزشکی سرمایه گذاری کرد. بیماران مبتلا به آسم که می خواهند واکسن های آلرژی را تزریق کنند ابتدا علائم بای آسم رر.

. . . این برای شما مفید خواهد بود که بتوانید بدون نیاز به بیرون رفتن دوش بگیرید و دوش بگیرید.

عوامل آلرژی زای داخلی مانند گرد و غبار، کپک‌ها، سوسک‌ها و حیوانات خانگی معمولاً در تمام طول سال وجود دارند، اما می‌توانند با عواملی که بر آلرژن‌های بیرونی تأثیر می‌گذارند، نوسان داشته باشند. از آنجاییکه این مواد آلرژی زا دائمی در مقایسه با مواد آلرژی زای هستند، تشخیص میزان تاثیر آنها بر علائم آسم و آلرژی فصل است اما می تواند تاثیرات منفی بر علائم آسم داشته باشد.

شما مجاز به استفاده از هیچ یک از این داروها نیستید، مجاز به استفاده از هیچ یک از آنها نیستید، شما مجاز به استفاده از هیچ یک از آنها نیستید. این مهمترین راه برای یک بیمار برای محافظت از خود است.

به گزارش هلث دی نیوز، او افزود: اگر نیاز دارید که بیش از دو بار در روز در یک هفته یا بیش از دو بار در شب در ماه از اسپری استفاده کنید، آسم کنترل نشده است و باید با پزشک خود مشورت کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا