تویوتا یاریس کراس با توان هیبریدی و حالت رانندگی چهارچرخ معرفی شد

تویوتا یاریس 2021 به حالت متقاطع تغییر خواهد کرد و فضای بیشتری را به ساکنان می دهد.

تویوتا ابتدا قصد داشت از کراس اوور جدید خود در نمایشگاه خودرو ژنو در ماه مارس رونمایی کند. با این حال ، لغو این تصادف ماشین را مجبور به تغییر زمان به دلیل شیوع ویروس Corona کرد. این شرکت اعلام کرد که این ماشین برای هفته ها و ماه ها به تعویق می افتد. اما انتظار پایان یافته و تویوتا آماده معرفی کراس اوور جدید خود – یاریس است.

کراس اوور جدید Yaris دارای یک چرخ محکم بلند 2560 میلی متر بین چرخ های جلو و عقب است که طول کلی خودرو را از 240 میلی متر به 4180 میلی متر افزایش می دهد. همچنین 20 میلی متر پهن تر و 90 میلی متر از قبل نیز بالاتر است. با این حال ، این خودرو از Toyota C-HR کوچکتر است. این ویژگی و طراحی Mercometer یک اقدام معقول توسط تویوتا برای جذب خریداران بیشتر به نمایشگاه های خود است ، زیرا همه از ظاهر شگفت انگیز C-HR خوششان نمی آید. علاوه بر این ، در مقایسه با یاریس اصلی ، کراس اوور آن بزرگتر است و فضای بیشتری برای ساکنان دارد.

خریداران می توانند کراس Yaris را با چرخ های 18 اینچی و یک صندوق برقی رنگی جدید از جنس طلا برنجی سفارش دهند ، که باعث می شود بارگیری و تخلیه آن راحت تر شود. بعد از باز کردن صندوق عقب ، می توانید ارتفاع آن را تنظیم کرده و طبق تجهیزات آن را به دو قسمت تقسیم کنید. دارای کمربند ایمنی است که از رانندگی در هنگام رانندگی جلوگیری می کند. کراس Yaris همچنین از حالت AWD همراه با یک موتور بنزینی 1.5 لیتری سه سیلندر پشتیبانی می کند که در شرایط بارانی یا برفی قدرت قابل توجهی را برای راننده فراهم می کند.

قدرت کل این خودرو 116 اسب بخار است که اندکی است اما شما نمی توانید از کراس اوور بین شهری انتظار زیادی داشته باشید. تویوتا همچنین ادعا می کند که چرخ های جلو فقط 120 گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر ساطع می کنند.

motor1.com

2121

خروج از نسخه موبایل