لیوان و ماگ تبلیغاتی هدیه مناسبی است؟

درباره مقوله هدیه دادن بحث و حرف بسیار است. اما اگر کمی ساده در نظر بگیریم چرا نباید چیزی را که اغلب از آن‌ها استفاده می‌شود هدیه داد؟ درباره بازگشت سرمایه خود فکر کنید. براساس آمار انجمن ملی قهوه در سال 2019 میلادی، 64 درصد آمریکایی‌ها هر روز یک فنجان قهوه می‌نوشند. شاید در کشور نیز ما سرانه نوشیدن چای آماری مشابه با این را داشته باشد. این  آمار به نفع شماست! چرا که پیش‌بینی می‌شود بیش از یک بار در هفته از لیوان‌های تبلیغاتی شما استفاده شود.

هدف استفاده از لیوان تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی

یک مدیر موفق برای ارائه هدیه تبلیغاتی ابتدا می اندیشد که هدیه ای را انتخاب کند و به مخاطبانش هدیه دهد که تاثیر زیادی بر روی ذهن مخاطب بگذارد و نام شرکتشان در ذهن ها حک شود.

هدف از انتخاب خرید لیوان و ماگ تبلیغاتی به عنوان هدیه ی ماندگار شدن برند شرکت در ذهن ها است.چرا که وسیله ای است که هر روز از آن استفاده میشود و در معرض دید بقیه قرار میگیرد. پس لیوان های تبلیغاتی میتوانند بهترین انتخاب یک مدیر موفق به عنوان هدیه تبلیغاتی در راستای دیده شدن برند و ماندگار شدن برند در ذهن ها میشود، این یعنی رسیدن مدیران به اهدافشان که با انتخاب این هدیه تبلیغاتی موثر به آن میرسند.

ماگ تبلیغاتی حس هفتم

یک نوشیدنی گرم مثل چای، دمنوش یا قهوه برای بسیاری از ما دلپذیر است. هنگامی که آن را در ماگ تبلیغاتی شرکت شما بنوشند، فکر می‌کنید چه احساسی را تجربه می‌کنند؟ مطمئنا در حین صرف یک نوشیدنی به طعم و عطر آن توجه می‌شود. اما بدون شک بخشی از لذت این کار نیز به حس خوبی ارتباط دارد که از دیدن آن دریافت می‌شود.

یک طراحی جذاب را انتخاب کنید و لیوان خود را به میز کار مشتریان خود هدایت کنید. مطمئن باشید دیدن این تصویر از هدیه شما، حس خوبی در آن‌ها ایجاد می‌کند.

نقش ماگ تبلیغاتی در برندینگ

شما قصد دارید از برند تجاری‌تان با صدای بلند صحبت کنید. لیوان‌های جذاب با گرافیک جسورانه و اندازه‌های متنوع آن “بلندی صدا” را برایتان ایجاد می‌کنند. اگر می‌خواهید هدیه‌ای متفاوت باشد جای تعویض هدیه خود به طراحی، جنس و کاربرد متفاوت برای آن بیندیشید. خلاقیت و تاثیر آن بر مشتریان یک رابطه مستقیم با یکدیگر دارند. از آن به سادگی نگذرید و مطمئن باشید زمانی که برایش خرج می‌کنید بی فایده نخواهد بود.
بازاریابی با یک بوم خالی هم قابل انجام است. به این فکر کنید که چه چیزی را می‌خواهید با ست هدیه تبلیغاتی خود به دست بیاورید؟

آیا می‌خواهید آگاهی بیشتری از برند داشته ایجاد شود؟

آیا قصد دارید به نشانه تشکر از مشتریان این کار را بکنید؟

یا برای پیشنهاد دادن خدمات خود به مخاطبان هدیه می‌دهید؟

به چیزی نیاز دارید که پیش زمینه مذاکرات را فراهم کند؟

می‌خواهید مخاطبان شما شعاری در مورد برند شما را منتقل کنند؟

هدف نهایی خود را برای تلاش‌های بازاریابی تعیین کنید و این شما را به سمت راه درست برای بازاریابی لیوان‌های تبلیغاتی سوق می‌دهد.

ماگ تبلیغاتی هدیه منحصر بفرد و کاربردی

 

ماگ تبلیغاتی هدیه منحصر بفرد: مردم اغلب برای مصارف دیگری غیر از نوشیدن قهوه نیز از لیوان خود استفاده می‌کنند. چه آن‌ها چای یا کاکائو داغ بنوشند و یا حتی برای رفع تشنگی یک شربت یا آب خنک را در آن نوش جان کنند. در طول روز تقریبا همیشه احتمال استفاده از آن‌ها وجود دارد. علاوه بر این جزو اقلام پر مصرف است. پس اصلا عجیب نیست که هر کس دو یا چند لیوان شخصی داشته باشد. با کالای تبلیغاتی پر استفاده‌ به مخاطبان خود فرصتی می‌دهید تا برای شما تبلیغ کنند.

لیوان قهوه به راحتی فرسوده نمی‌شود. همان لیوان قهوه که 10 سال پیش خریده‌اید ممکن است هنوز هم در کنارتان باشد. لیوان‌ها جایی در انتهای یک کشو قرار نمی‌گیرند و یا دور ریخته نمی‌شوند. از آن‌جا که آن‌ها بسیار کاربردی هستند، به احتمال زیاد می‌توانند یک جایگاه همیشگی در کنار مخاطبان شما پیدا کنند. یک بازاریابی با دوامی برای مدت زیاد قطعا در هزینه‌های شما تاثیر خوبی خواهد گذاشت.

انواع ماگ تبلیغاتی برای هدیه دادن

بودجه بازاریابی شما بی‌نهایت نیست. باید از این سرمایه در جایی که ارزش دارد استفاده کنید. ارزش از منظور ما بازده سرمایه گذاری شما است. مخاطب شما چند بار از این محصول استفاده می‌کند؟ آیا این کار یک مرحله‌ای است و یا ثابت است و آیا می‌تواند بازده سرمایه گذاری خود را به شما بازگرداند؟

لیوان‌های تبلیغاتی بازده ارزشمند سرمایه گذاری خوبی به شما ارائه می‌دهند. به یاد داشته باشید فقط دوستداران قهوه و هات‌چاکلت نیستند که از ماگ لذت ببرند. هر کسی که نوشیدنی بخورد یا چیزی بنوشد، از لیوان لذت می‌برد و ارزش بیشتری را به عنوان شما می‌بخشد.

ماگ تبلیغاتی هدیه منحصر بفرد برای سلایق مختلف

 

ماگ تبلیغاتی هدیه منحصر بفرد به مخاطب هدف خود فکر کنید. سبک زندگی آن‌ها چگونه است؟ آیا آن‌ها زیاد در خانه هستند یا به مسافرت می‌روند؟ ترجیح می‌دهند در چه لیوانی چه چیزی بنوشند؟ این نکات نهایتا در انتخاب لیوان ایده‌آل به شما کمک می‌کند. به طور مثال افرادی که در خانه هستند، لیوان‌های قهوه استاندارد، از هر شکل و اندازه را ترجیح می‌دهند.

اما کسانی که اغلب در حال حرکت و سفر هستند، دوست دارند لیوان‌های کوچک و مقاومی داشته باشند. لیوان مسافرتی گزینه خاص و متفاوتی است که برای مخاطب خودش خوشایند خواهد بود. لیوان مسافرتی شما بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرد، بنابراین به برند تجاری خود در اینجا توجه ویژه‌ای بکنید.

کدام لیوان به عنوان هدیه تبلیغاتی مناسب تر است

باید در ابتدا مشخص کنیم که بودجه مورد نظری که برای هر هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته ایم چقدر است و به چه منظور و برای چه موقعی قرار است کارایی داشته باشد.از لیوان های کاغذی برای مراسم ها و همایش های و تیتراژهای بالا استفاده کرد که قطعا این هدیه یک بار مصرف است و عمر تبلیغی خیلی کوتاهی دارد.

لیوان پلاستیکی تبلیغاتی عمر متوسطی دارند و قیمت نسبتا ارزانی دارند.این هدیه تبلیغاتی قابلیت چاپ لوگو و تبلیغ را بصورت چند رنگی با استفاده از چاپ تامپو دارد و میتوان براساس سفارش رنگ داخل و بیرون آن را تغییر داد و به نسبت خوبی بر روی مخاطب تاثیرگذار میگذارد اما به خاطر مواد پلاستیکی که برای ساخت این لیوان استفاده شده است از نظر بهداشتی برای مایعات گرم توصیه نمی شود.

مزایای استفاده از لیوان تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی

در کل هدایای تبلیغاتی میتواند تا اندازه ی زیادی برند را برجسته و بر یر زبانها بیندازد.

برخی از هدایای تبلیغاتی بسیار پرهزینه هستند و به محض قطع کردن تبلیغات ممکن است در آن مدت نام و برند شما از ذهن ها پاک شود. برای همین استفاده از هدایای تبلیغاتی به طور مکرر مورد توجه مشتری و مخاطب قرار میگیرد باعث میشود به طور دائم نام و لوگو شما در ذهن ها بماند و برای خرید خیلی راحت اطمینان میکنند.

فکرش را بکنید برای مثال وقتی یک لیوان یا ماگ تبلیغاتی سرامیکی که نام و لوگو شما بر روی آن حک شده است، با هر بار استفاده از آن مخاطب برند شما را میبیند و اگر لیوان تبلیغاتی شما با کیفیت و خاص باشد با هر بار استفاده از آن مخاطب احساس رضایت میکند و همین باعث اعتماد مخاطب به برند شما میشود و مسلما یک مشتری همیشگی و وفادار برای شما خواهد شد.

آیا لیوان تبلیغاتی میتواند به برند سازی یک محصول کمک کند

استفاده از لیوان تبلیغاتی چه لیوان فلزی باشد و چه نوع دیگر لیوان ها میتواند به برند سازی و شناخته شدن هرچه بیشتر یک کسب و کار کمک کند.

لیوان های تبلیغاتی دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به چند مورد آن میپردازیم؛

لیوان فلزی تبلیغاتی

این نوع از لیوان ها با توجه به مقاوم بودنشان مورد توجه مخاطبان و مشتریان قرار میگیرد و چون حجم کمی را اشغال میکنند آن را با خود به هرجایی حمل میکنند و از آن استفاده میکنند.

لیوان کاغذی تبلیغاتی

این نوع لیوان ها نیز به دلیل سبک بودن وبهداشتی بودنشان به مراتب مورد استفاده قرار میگیرند. و چون قابل تجزیه میباشند مورد توجه همگان قرار میگیرد.

لیوان سرامیکی تبلیغاتی

این نوع از لیوان ها به خاطر ظاهر زیبایشان مورد توجه همه قرار میگیرند و در اکثر منازل و اداره میتوان از آنها یافت که هر روز از آنها استفاده میشود.

لیوان پلاستیکی تبلیغاتی

این لیوان تبلیغاتی مگر به خاطر سبک بودنشان برای بازاریابی و تبلیغات مناسب باشد.

لیوان حرارتی تبلیغاتی

لیوان حرارتی به خاطر  امکان چاپ برند تجاری شرکتتان بر روی آنها، این نوع هدیه تبلیغاتی را از سایرین متمایز کرده است.

فنجان تبلیغاتی

فنجان تبلیغاتی نیز میتواند گزینه خوبی برای تبلیغات باشد، و همچنین در بسیاری از شرکت ها نیز از فنجان تبلیغاتی برای جلسه ها و استفاده کارمندانشان استفاده میکنند که این مورد میتواند فرصت خوبی برای شناخته شدن و دیده شدن بیشر نام و برند شما شود.

لیوان شیشه ای یا ماگ یخی تبلیغاتی

امکان چاپ بر روی بدنه این ماگ ها یا لیوان شیشه ای تبلیغاتی هم وجود دارد و میتواند گزینه خوبی برای هدیه تبلیغاتی شما باشد.

آرم و لوگو را می توان در یکطرف و یا دو طرف لیوان چاپ نمود. اگر یک طرف لیوان تبلیغاتی چاپ شود، معمولا هنگام استفاده از لیوان و نوشیدن چای یا آب آرم شرکت دیده نمی شود. اما اگر در دوطرف چاپ زده شود به هرگونه ای که لیوان را در دست بگیریم، چپ دست – راست دست، باز هم آرم و برند شرکت دیده میشود.

منبع: amazon

خروج از نسخه موبایل