علمی و پزشکی

تک نت ارائه دهنده پرسرعت ترین خدمات اینترنت TD LTE در کشور

نسل چهارم اینترنت (TD-LTE) نسل جدید اینترنت است که سریعتر از سایر خدمات اینترنتی ADSL است. این فناوری محدودیت مکانی ندارد ، نیازی به استفاده از فضای رایگان در خطوط تلفن و مراکز ارتباطی نیست. همچنین از ثبات بالایی در بارگیری و تخلیه برخوردار است.

از فناوری TD-LTE براساس برنامه ارسال و دریافت در شبکه استفاده می شود. این فناوری با استفاده از سیم کارت می تواند به نسل چهارم اینترنت پر سرعت وصل شود. لازم به ذکر است که این سیم کارتها به شما امکان برقراری تماس و نوشتن پیام کوتاه را نمی دهند.

یکی از مهمترین مزیت های اینترنت TD-LTE نسبت به اینترنت دیگر این است که برای نصب آن نیازی به خط تلفن ندارید. درعوض ، می توانید به راحتی آن را با یک مودم و سیم کارت نصب کنید. TD-LTE سرعت محدودی را بدون محدودیت فناوری قدیمی مانند محدودیت های فضا و قابلیت حمل مودم ارائه می دهد. مزیت دیگر این فناوری ظرفیت بارگیری قابل توجه است؛ در نتیجه ، اگر بار ترافیک افزایش یابد ، پهنای باند قابل افزایش است. افرادی که به بازی های آنلاین علاقه مند هستند می توانند به دلیل تکنولوژی کم و پایداری بالا سرعت کم و بدون مشکل بازی کنند.

قابلیت های اینترنت پر سرعت TD-LTE

  • هیچ محدودیتی برای ارتباطات از راه دور وجود ندارد
  • نصب سریع
  • پوشش ملی
  • سرعت و ثبات بالا
  • سرعت بارگیری تا 40 مگابایت و سرعت بارگیری تا 4 مگابایت
  • یک شبکه ثابت لازم نیست
  • سهولت حرکت

سرویس اینترنت پر سرعت چیست؟ یا چه سرویس اینترنت پر سرعت برای کار یا خانه مناسب است؟

برای پاسخ به این سؤالات ، باید در مورد استفاده از فناوری مدرن صحبت کنیم اینترنت پرسرعت TD-LTE احتمالاً بهترین نسخه اینترنت پر سرعت نسل چهارم است ، زیرا پس از پایان دوران اینترنت Dial-Up ، سرویس های پر سرعت مانند ADSL به نتیجه رسیدند ، اما در برخی موارد به دلیل محدودیت های این سرویس ، بسیاری فکر می کردند اینترنت سریعتر شود. اینترنت پرسرعت TD-LTE زیرا با گسترش و رشد شبکه های تلفن همراه ، شرکت های موبایل سعی در ارائه خدمات اینترنت سریع و قابل اعتماد به کاربران خود دارند. خدمات مبتنی بر سرعت و قابلیت اطمینان بالا و در نهایت منجر به طراحی و تولید می شود اینترنت پرسرعت TD-LTE شدید

ارتباط دو طرفه با اینترنت پر سرعت TD-LTE

شما از خدمات استفاده می کنید اینترنت پرسرعت TD-LTE به راحتی می توانید از یک اتصال دو طرفه یا یک اتصال به نام “Duplexing” استفاده کنید که از هر دو روش استفاده می کند.

روش اول: فرکانس duplexing ، معروف به FDD ، از دو باند فرکانس مختلف استفاده می کند ، که برای انتقال و انتقال اطلاعات (افزودن) و همچنین برای دریافت اطلاعات (لینک کم) استفاده می شود.

روش دوم: تقسیم زمان Duplexing ، که TDD نیز نامیده می شود ، مبتنی بر یک باند فرکانس واحد است که انتقال داده یا دریافت را در یک زمان خاص تقسیم می کند.

در عمل می توان از تقسیم زمان طیف فرکانس استفاده کرد اینترنت پرسرعت TD-LTE در صورت لزوم ، به شما امکان می دهد زمان اختصاص داده شده به هر یک از جریانهای Uplink یا Downlink را مدیریت کنید ، یعنی می توانید از این طریق اطلاعات ارسال و دریافت کنید.

بعضی اوقات اپراتورهای تلفن همراه از روشهای FDD و TDD به طور جداگانه برای خدمت رسانی به کاربران تلفن همراه یا کاربران خانگی و اداری استفاده می کنند. این اختلافات بین خدمات مختلف را کاهش می دهد و هر یک از این گروه ها می توانند از خدمات با کیفیت بهره مند شوند.

مزایای استفاده از اینترنت پر سرعت TD-LTE

مواد فوق باعث سرویس می شوند اینترنت پرسرعت TD-LTE می تواند مزایای زیر را ارائه دهد:

اولین مزیت: افزایش شدید ظرفیت

زیرا میزان انتقال داده زیاد است اینترنت پرسرعت TD-LTE بنابراین ، پتانسیل قابل توجهی برای جابجایی و انتقال اطلاعات ارائه شده توسط این فناوری وجود دارد که درنهایت منجر به پیشرفت چشمگیر تجربه کاربر بین کاربران می شود.

مزیت دوم: هزینه کم

معماری ساده و کامل اینترنت پرسرعت TD-LTE این امر باعث می شود اجرای ، نصب و راه اندازی بسیار سریع ، راحت و ارزان انجام شود

مزیت سوم: انعطاف پذیری در طیف فرکانس

نسل چهارم اینترنت یا همینطور اینترنت پرسرعت TD-LTE در طیفهای مختلف فرکانس مختلف با پهنای باند تا 200 مگاهرتز کار می کند. با توجه به بلوک های طیف فرکانس بزرگ ، می توانید راحت تر حرکت کنید ، به ظرفیت بیشتری برسید و به تعرفه های بالاتر برای کاربران برسید.

مزیت چهارم: بهبود تجربه کاربر

در اینترنت پرسرعت TD-LTE ظرفیت موجود بصورت پویا به جریانهای Uplink یا Downlink تقسیم می شود که به شما امکان می دهد از پهنای باند موجود با توجه به نیاز کاربر استفاده کنید ، که به نوبه خود تجربه بهتری را به کاربر می دهد. به آرامی

همه چیز در مورد این مزایا اینترنت پرسرعت TD-LTE گفتیم که این سرویس به راحتی بر رقیب اصلی در زمینه خدمات اینترنت بی سیم و به ویژه WiMAX غلبه خواهد کرد. از همه مهمتر ، بسیاری از فاکتورها ، از جمله سادگی و سهولت در نصب ، سرعت بالای انتقال داده و دریافت و همچنین اقتصاد ، راه را برای بسیاری از کاربران خدمات ADSL باز کرده است. اینترنت پرسرعت TD-LTE روندها

برای اطلاعات بیشتر با شماره 02145574110 از 8 صبح تا 8 بعد از ظهر تماس بگیرید و از کارشناسان فروش تاکنت مشاوره بگیرید. اطلاعات خود را به متخصصان ما ارسال کنید تا با شما تماس بگیرند.

شرکت مهندسی Hesabgar پرداز در سال 1997 برای همکاری با برند تکnet در زمینه فناوری های اطلاعات و ارتباطات تاسیس شد. این شرکت دارای مجوز ارتباطی ثبت شده است (سروو) این کشور یکی از تنظیم کننده های رادیویی و سازمان های ارتباطی در کشور است و در حال حاضر دارای یک منطقه تحت پوشش شبکه واحد در سراسر کشور است و 7 روز در هفته ، 24 ساعت شبانه روز ، خدمات معتبر و باکیفیتی را در اختیار مشترکین خود قرار می دهد. Taknet دارای هزاران مشترک فعال در زمینه اینترنت خانگی و خدمات اداری است. مدیران و شرکای Taknet Net همواره با معرفی مدلهای مدیریت کیفیت و مهارتهای سازمانی ، سعی در ارتقاء کیفیت خدمات و رضایت مشتری دارند..

برای ثبت اطلاعات تماس اینجا را کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا