اقتصادی

جزییات واریز سهمیه بنزین خردادماه

60 لیتر سهمیه بنزین خرداد ماه برای خودروهای شخصی روز شنبه (اول خرداد) ساعت 0 صفر از کارت هوشمند سوخت شخصی کسر می شود.

به گزارش روابط عمومی ، در ماه سوم بهار 1400 مطابق ماه های گذشته 60 لیتر بنزین برای کارت هوشمند اتومبیل های شخصی و 25 لیتر بنزین برای کارت سوخت موتورسیکلت ها پرداخت می شود. علاوه بر این ، سهمیه سوخت وسایل نقلیه عمومی و رسمی طبق برنامه سهمیه برنامه مدیریت مصرف سوخت پرداخت می شود.

با توجه به انقضا مهلت 9 ماهه تعیین شده برای ذخیره سهمیه سوخت ماهانه اتومبیل ها ، سهمیه ذخیره سوخت کارت خودرو که به مدت 9 ماه منقضی شده از بین می رود بنابراین هر مالک خودرو فقط می تواند از سهمیه 9 ماه گذشته (540 لیتر) 225 لیتر موتور سیکلت برای اتومبیل).

طبق گفته کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ، این مدت به 9 ماه کاهش نخواهد یافت و هموطنان می توانند سهمیه ودیعه خود را تا 9 ماه در کارت های سوخت نگهداری و مصرف کنند.

طبق گزارش وزارت نفت ، در روز جمعه ، 15 نوامبر 2009 ، بر اساس تصویب شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه رئیس دولت ، سهمیه بندی بنزین برای همه خودروهای بنزینی زن از صفر آغاز شد. .

سهمیه سوخت صاحبان کارت های هوشمند و موتورسیکلت در ابتدا شش ماه تعیین شده بود ، اما شرکت ملی پخش روغن پس از اعلام موارد اضطراری سقف را به 9 ماه تغییر داد تا از شیوع ویروس کرونا در کشور جلوگیری کند و از کنترل آن جلوگیری کند. سهمیه واریزی ماهیانه اتومبیل های شخصی و موتورسیکلت در صورت عدم استفاده ، تا 9 ماه در کارت های سوخت ذخیره می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا