حدود ۲۲ درصد بیماران کرونایی نقض قرنطینه داشته اند

توضیح اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی باید به عنوان م effectiveثرترین روش کنترل و نظارت بر بیماری همراه با معاون وزیر انضباط داخلی و رئیس کمیته امنیتی ، اجتماعی و انضباطی ستاد فرماندهی کرونا ملی در نظر گرفته شود. وی گفت که انتظار می رود مطابقت با دستورالعمل های بهداشتی بهبود یابد.

به گزارش روابط عمومی در هفتاد و یکمین جلسه کمیته در وزارت امور داخله با حضور نمایندگان ارگانهای مربوطه ، حسین ذوالفقاری گفت که تلاش همه دستگاههای درگیر در مبارزه با بیماری عروق بیماری کرونا قلب مانع از شیوع بیماری در سراسر کشور.

رئیس کمیته امنیتی ، اجتماعی و انضباطی فرماندهی تاجگذاری ملی گفت: تجربه این بیماری طی 15 ماه گذشته نشان داد که سهل انگاری و عادی بودن باعث شیوع بیماری در کشور شده است.

وی در همین رابطه گفت: باید از فرصت استفاده کرده و قله چهارم بیماری را پشت سر بگذاریم و بیماری را در کشور کنترل و ریشه کن کنیم.

معاون وزیر کشور با اشاره به تلاش های کادر پزشکی برای کنترل موج چهارم این بیماری گفت: صادقانه بگویم کادر پزشکی در موج چهارم درخشش داشتند و اجازه یادگیری مجدد بیماری در کشور.”

ذوالفقاری با اشاره به انتشار برخی گزارش ها در مورد احتمال دستیابی به قله پنجم بیماری ، اظهار داشت: طبق آخرین داده ها ، وضعیت پروتکل های بهداشتی در کشور نامطلوب است و انتظار می رود مطابقت با دستورالعمل های بهداشتی را بهبود بخشد.

موضوع قرنطینه بیماری بیماری کرونا قلب یکی دیگر از موضوعات مطرح شده توسط معاون وزیر کشور بود که وی گفت طبق اعلام آژانس امنیت ملی ، حدود 22٪ بیماران بیماری کرونا قلب قرنطینه را نقض کرده اند و لازم است وزارت بهداشت اقدامات جدی انجام دهد.

ذوالفقاری با توجه به پایگاه داده وزارت کشور با بیان اینکه تخلفات قرنطینه ای نباید محدود به جریمه شود ، گفت: وزارت بهداشت لازم است این کار را با ارسال پیام کوتاه به متخلفین قرنطینه انجام دهد تا اهمیت کار قرنطینه را درک کند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل