اقتصادی

حذف ارز ۴۲۰۰ از حقوق ورودی کلید خورد

بالاغ قاون بودجه ب به گمرک ایران ، دستور حف نرخ 4200 تومانی از حساب خوق ورودی و

بهترین راه برای کسب درآمد در ایران چیست بهترین راه برای کسب درآمد در ایران چیست بهترین راه برای کسب درآمد در ایران چیست؟ تغییر نرخ ارز در محاسبه حقوق ورودی قرار دارد نه قیمت، نه قیمت، نه ETS، نه بازار، نه افزایش قیمت، نه پول وجود دارد.

Ṭbq jzʾ 1 bnd (h) tbṣrh 7 qạnwn bwdjh 1401, نرخ ارز محاسباتی ارزش گمرکی کالاهای وارداتی در همه موارد از جمله حقوق ورودی، بر اساس برابری نرخ ارز اعلام شده بانک مرکزی نرخ سامانه مبادلات الکترونیک (ETS) در روز اظهار و مطابق ماده (۱۴) امور گمرکی است.

این در حالی است که مکاتبه ۱۴ فروردین ماه وکیلی-مدیر کل دفتر واردات گمار-با باقری پور با اشاره به الزام قانون بودجه در مورد اعمال نرخ ETS در سامانه جامع گمرکی برای محاسبه ارزش گمرکی کالای اعلام شده است که با توجه به هماهنگی و مکاتبات سال گذشته با بانک مرکزی در این رابطه و با عنایت به تکلیف فنونی و بار مالی آن برای سازمان ، ه ه ج ج…………………

بر اساس این گزارش، درآمد دولت در بودجه محل واردات شامل حقوق گمرکی و سود بازرگانی است که محاسبات حقوق گمرکی از 4200 به نرخ حاشیه بازار افزایش پیدا می کند ولی با توجه به تاثیر تورمی که بر روی کالاهای وارداتی به دلیل افزایش بهای است. بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه چیست؟ پول در آوردن؟

اما بودجه، تمام سال را شامل می شود و از این جهت در مواردی که از ابتدای امسال و بر اساس قوانین سال گذشته ترخیص شده اند، از صاحبان قانون پول لازم است برای دریافت تفاوت در بعد از اعمال بودجه و باید آن را انجام دهیم. ناهایی شدن ارقام سال جدید پرداخت کنند.

انتها پیام

دکمه بازگشت به بالا