استانی

حضور در انتخابات، تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی از سنندج، سردار گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در نشست هم اندیشی رسانه با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۵ تیر ماه، به جایگاه ولایت فقیه در کشور پرداخت و اظهار کرد: اولین مسئله اساسی در انقلاب اسلامی جایگاه ولایت فقیه در کشور است که از اصول ترین زیر ساخت های کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: جایگاه ولایت فقیه به عنوان بالاترین و ارزشمند ترین جایگاه در نظام اسلامی قرار دارد.

مردم؛ حماسه های تاریخی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زدند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، عنوان کرد: امام خمینی (ره) اساس موفقیت و پیروزی نظام جمهوری اسلامی را به دست مردم سپردند و مردم در بدو انقلاب به فرمان امام لبیک گفتند و حماسه های تاریخی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زدند و در همه صحنه های انقلاب نقش آفرینی کردند.

سردار گشتاسبی بیان کرد: مردم در سرنوشت نظام اثربخشی دارند و حضورشان موجب دوری از سختی‌ها و موانع است.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران متنوع ترین اقوام را دارد، افزود: این اقوام دارای شعار قوی «وحدت و انسجام» هستند و برای پیشرفت نظام الهی تاکید و در دفاع از انقلاب اسلامی نقش آفرین کرده اند.

وظیفه اصحاب رسانه در ترغیب مردم به انتخابات

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، گفت: رئیس جمهور شهید در حین ماموریت جان خود را برای خدمت به مردم از دست دادند و شهید شدند لذا برای ادامه این راه باید فرد اصلح توسط مردم انتخاب شود در این راستا وظیفه اصحاب رسانه در ترغیب مردم به انتخابات بسیار مهم است.

سردار گشتاسبی ذکر کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات در تلاش باشند فرد مناسب را برای رئیس جمهوری انتخاب کنند چرا که رای هر فرد در انتخابات بسیار مهم است.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا