خبرنگاران باید جلوی حرکت‌های ضد پیشرفت را بگیرند

خبرنگاران |رنگ

روابط عمومی/مرکزی استاندار مرکزی گفت: خبرنگاران باید جلوی هر حرکتی که ضد پیشرفت است را بگیرند و از هر حرکتی که مقوم پیشرفت است حمایت کنند.

فرزاد مخلص الائمه، ۲۳ مرداد در آیین گرامیداشت روز خبرنگار عملکرد خبرنگاران در دوران فعالیت دولت سیزدهم را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: خبرنگاران توانستند در تبیین، مطالبه گری و هدایت مردم به راه اصلی ما را کمک کنند.

استاندار مرکزی با اشاره به تهیه و تدوین کتاب رهاورد خدمت تصریح کرد: این کتاب در ۳۶۰ صفحه با ۱۵۰۰ عکس و ۳۰ اینفوگرافی تهیه شده و گزارشی بسیار فاخر و مشتمل بر بسیاری از رویدادهای هزار روز فعالیت و هم افزایی دولت سیزدهم در استان مرکزی است.

وی با بیان اینکه ثبت نام مسکن برای خبرنگاران در حال انجام است گفت: ثبت نام ۱۱ خبرنگار تاکنون قطعی شده و هر خبرنگاری که ثبت نام کند و شرایط لازم را داشته باشد در شهر جدید امیرکبیر قطعه زمینی به او واگذار خواهد شد.

مخلص الائمه با بیان اینکه مسیر پیشرفت استان اقدامات زیادی را می‌طلبد افزود: استان مرکزی به پیشرفت لازم نرسیده که دلایل متعددی دارد. برای پیشرفت استان نیاز به اتحاد و انسجام است.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های استان مرکزی بر مشکلات و مسائل استان غلبه می‌کند، گفت: رسیدن به کمترین نرخ بیکاری در تاریخ استان مرکزی دستاورد بزرگی بود که محقق شد.

وی افزود: خبرنگاران باید جلوی هر حرکتی که ضد پیشرفت است را بگیرند و از هر حرکتی که مقوم پیشرفت است حمایت کنند.

بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز اظهار کرد: خبرنگار کلمه‌ای پرمفهوم است که جملات فراوانی از او می‌شود نوشت. خبرنگاران به عنوان آینه تمام نمای جامعه، جهت حل مشکلات و دغدغه‌های مردم حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران، سربازان خط مقدم اطلاع رسانی هستند گفت: خبرنگار جان خودش را برای نجات بقیه به خطر می‌اندازد.

علی جودکی، مدیرکل صمت استان مرکزی نیز اظهار کرد: خبرنگاران وظیفه انتقال مطالبات و دغدغه های مردم به مسئولین را دارند که این وظیفه را به خوبی انجام داده‌اند. بخش دیگری از کار خبرنگاران، نقادی و اطلاع رسانی عمومی است که در این حوزه نیز به خوبی کار کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی، در پایان این مراسم، کتاب رهاورد خدمت رونمایی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا