اقتصادیکسب و کار ایرانیان

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی

مجموعه مشهد تعمیر برای تعمیر انواع ماشین ظرفشویی از قطعات اصل هر برند استفاده می کند و 6 ماه گارانتی برای خدمات تعمیر ظرفشویی ارائه می دهد. با ارسال درخواست به تعمیرآنلاین، کارشناسان ما در کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم برای تعمیرات را انجام می دهند. تمام خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی توسط شرکت ما با فاکتور رسمی و گارانتی کتبی 6 ماهه ارائه می شوند.

خدمات پس از فروش تعمیر ماشین ظرفشویی

هدف ما در مشهد تعمیر جلب رضایت شما مشتریان عزیز است. ازهمین‌رو خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی در مجموعه خود را در دو حالت مختلف در نظر گرفته‌ایم:

  1. اگر ماشین ظرفشویی شما گارانتی شرکت های معتبر است، کلیه شعبه‌های ما موظف هستند که به‌صورت کاملا رایگان تعمیر ظرفشویی را انجام داده و مشکل را رفع کنند.
  2. اگر دستگاهتان گارانتی ندارد، شما می‌توانید از خدمات طلایی تعمیرات ماشین ظرفشویی مجموعه استفاده کنید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات طلایی مشهد تعمیر که آن را از سایر شرکت‌های تعمیراتی متمایز می‌کند، تعمیر در محل، استفاده از قطعات اورجینال هر برند و ضمانت ۱۸۰ روزه واقعی است. برای برخورداری از این مزایا با ما تماس بگیرید و بقیه کار را به متخصصان ما بسپارید. برای تعمیر برد ماشین ظرفشویی در مشهد و سایر قطعات کمترین هزینه را پرداخت خواهید کرد.

تعمیر ظرفشویی تهران |تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل

رایج‌ترین دلایل درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی

متخصصان مشهد تعمیر با گذراندن دوره‌های آموزشی تخصصی و دانش و تجربه بالا کار عیب یابی ماشین ظرفشویی را با دقت انجام می‌دهند. تعمیر جت پمپ ظرفشویی در مشهد و باقی قطعات معیوب توسط کارشناسان مشهد تعمیر به راحتی قابل انجام است.

بااین‌حال، بسیاری از افراد بعد از مشاهده مشکلات زیر، درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی را در مجموعه ما ثبت می‌کنند:

تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی؛ رایج‌ترین مشکل دستگاه‌ها

درصورتی‌که آب ماشین ظرفشویی تخلیه نمی‌شود، حتما مسیر خروج آب را بررسی کنید. منظور از مسیر خروج آب، اتصالات زیر سینک، فاضلاب و شیلنگ خروج آب است. اگر این مسیر دچار گرفتگی نبود، به احتمال فراوان پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی آسیب دیده است و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی دارد؛ بنابراین درصورت جمع شدن آب در ماشین ظرفشویی خاموش اول گرفتگی را بررسی کنید، سپس درصورت نیاز درخواستتان را با ما در میان بگذارید.

کاهش کیفیت شست‌وشوی ظروف در ماشین ظرفشویی

اولین و اصلی‌ترین دلیل شست‌وشوی نامناسب، مواد شوینده نامرغوب است. اگر از اصالت و کیفیت شوینده ظرفشویی مورداستفاده اطمینان دارید، احتمالا مخازن و صفحات داخلی دچار جرم‌گرفتگی شده است. از جمله اصلی‌ترین دلایل تمیز نشدن ظرف‌ها در ماشین ظرفشویی عبارت‌اند از:

  • انسداد بازوهای اسپری‌کننده آب: اکثر ماشین‌های ظرف‌شویی سه سیستم بازوی شست‌وشوی مرکزی، پایینی و بالایی دارند. اختلال در عملکرد هر یک از این سیستم‌ها باعث می‌شود آب به‌‌درستی داخل دستگاه جریان پیدا نکند و نیاز به تعمیرات ماشین ظرفشویی داشته باشد.
  • انسداد فیلترها در ماشین ظرفشویی: همه ماشین ظرفشویی‌ها دو فیلتر اصلی دارند. یکی از این فیلترها برای نگهداری خرده آشغال‌های ریز و دیگری برای آشغال‌های بزرگ تعبیه شده است. به‌مرور زمان و استفاده مکرر از ماشین ظرفشویی این فیلترها مسدود می‌شوند و جلوی تخلیه آب را می‌گیرند.
  • معیوب بودن سیستم پمپ و موتور: یکی از مهم‌ترین ، معیوب بودن سیستم پمپ و موتور است. درصورت انسداد سیستم پمپ ماشین ظرفشویی یا خرابی موتور دستگاه، باید در اولین فرصت این قطعات را تعویض کنید. برای این کار حتما با یک تکنسین ماهر تماس بگیرید.

وارد نشدن آب به داخل ماشین ظرف‌شویی

قطعه‌ای به نام آکواستاپ وظیفه ورود آب به داخل ماشین ظرفشویی را به عهده دارد. آکواستاپ درواقع چهارراه ورود آب به داخل ظرفشویی است. درصورت خرابی این قطعه، آب به‌هیچ‌وجه وارد ظرفشویی نمی‌شود. برای تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی یا سایر برندها در چنین مواقعی حتما درخواستتان را در مشهد تعمیرثبت کنید.

باقی ماندن کف روی ظرف‌ها بعد از اتمام کار ظرف‌شویی

علت اصلی تولید کف در انتهای کار را باید در استفاده از درجه نامناسب و کوتاه یا استفاده بیش از حد از شوینده جست‌وجو کنید. هرچند وظیفه مایع جلا دهنده تمیزکنندگی ظروف است، اما درصورت نشتی مخزن، بیش از حد طبیعی کف تولید خواهد شد.

صدای ناهنجار ماشین ظرفشویی

درصورت شنیدن صدای بلند و غیرطبیعی از ماشین ظرفشویی، احتمالا در یکی از قسمت‌های اصلی ماشین ظرفشویی، مواردی مانند هسته خرما و هسته زیتون گیر کرده است. تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی یا سایر مدل‌ها در این مورد، نیاز به حضور تکنسین دارد. تعمیرکار در ابتدا قسمت‌های اصلی از جمله پمپ و موتور را بررسی کرده و گرفتگی‌ها را برطرف می‌کند. درصورت نبود چنین مواردی داخل قطعات دستگاه، احتمالا ایراد در خود قطعه مانند پمپ و موتور خواهد بود.

نحوه نصب ماشین ظرف‌شویی به آب

در حالت استاندارد ماشین ظرفشویی و لباسشویی را باید به آب سرد وصل کنید. بسیاری از افراد تصور می‌کنند با وصل کردن ماشین ظرف‌شویی به آب گرم شست‌وشوی ظرف‌ها بهتر انجام می‌شود؛ اما با این کار به مرور زمان طرح ظروف از بین رفته و کیفیت عملکرد به شدت پایین می‌آید. جدا از آسیب به ظروف، مخازن داخل دستگاه به مرور جرم می‌گیرند و خسارت‌های فراوانی به آن وارد می‌شود. برای کسب اطلاعات بمدت زیادی از اختراع اولین ماشین ظرفشویی نمی‌گذرد. جالب است بدانید مخترع این دستگاه مفید یک خانم آمریکایی است که با اختراع ارزشمندش همه را از زحمت هر روزه شست و شوی ظروف راحت کرده است. جالب است بدانید ایده اختراع این ماشین وقتی به ذهن این مخترع خطور کرد که متوجه شد بسیاری از چینی‌های منزلش هنگام شستشو توسط خدمتکاران لب پر شده‌اند.

قبل از اختراع این وسیله شستشوی ظرف زمان زیادی از افراد و به خصوص خانم‌ها می‌گرفت و افراد چندین نوبت در روز مجبور بودند ظرف بشورند. اوضاع در مهمانی‌های شلوغِ چند ده نفره به مراتب بدتر بود و حجم ظروف کثیف لذت مهمانی را به کام همه تلخ می‌کرد.

امروزه در اغلب منازل ماشین ظرفشویی وجود دارد و کارها آسان شده اما مصرف دائم و عدم مراقبت صحیح باعث می‌شود پس از مدتی نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی پیدا کنید. در آچاره تعمیرکاران معتمد و ماهری مشغول به کار هستند که با هزینه‌ای منصفانه و در کم‌ترین زمان ممکن ماشین ظرفشویی شما را تعمیر می‌کنند تا حتی یک روز هم با دردسر شستن ظرف‌ها مواجه نباشید.

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی

تعداد قطعات ماشین ظرفشویی زیاد و ساختار آنها پیچیده است. به همین دلیل معمولا خود افراد از عهده تعمیر ماشین ظرفشویی بر نمی‌آیند و نیاز به کمک تعمیرکار دارند. موارد زیر از جمله خدماتی است که تعمیرکاران آچاره برای رفع نقص و عیب‌یابی ماشین ظرفشویی به شما ارائه می‌دهند. ممکن است ماشین ظرفشویی شما نیز به یکی از این موارد نیاز داشته باشد:

  • عیب‌یابی و تعمیرات هیدروستات ظرفشویی (Dishwasher Hydrostat)
  • عیب‌یابی و تعمیرات هیتر ماشین ظرفشویی(Dishwasher Heater)
  • تعمیرات انواع ظرفشویی قدیم و جدید
  •  باقی ماندن آب در ماشین ظرفشویی
  • مشاهده خطاهای مختلف روی دستگاه ظرفشویی مثل خطای e15
  • ماندن کف در ماشین ظرفشویی
  • جمع شدن آب در ماشین ظرفشویی
  • عیب‌یابی الکترونیکی دستگاه ظرفشویی و تعویض و تعمیر قطعات
  • رفع نقص تایمرهای الکتریکی و نیمه الکترونیکی و میکروسوییچ و سنسورها
  • بر طرف کردن نشتی
  • رفع ایراد عدم تخلیه آب
  • مرتفع کردن ایرادات درب دستگاه
  • تعویض و تعمیر ظرف نمک
  • تعویض شلنگ و شیرهای مکانیکی و الکتریکی
  • تعویض و تعمیر پمپ سیرکولاسیون و تخلیه

کدام برندهای ماشین ظرفشویی توسط تعمیرکاران آچاره تعمیر می‌شود؟

معمولا یک تعمیرکار ماهر ماشین ظرفشویی با انواع برندها آشنا است و شما می‌توانید برای تعمیر برندهای مختلفی به این افراد مراجعه کنید. موارد زیر از جمله برندهایی است که مکررا در آچاره خدمات حرفه‌ای تعمیر برای آنها ارائه می‌شود:

  1. تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ
  2. تعمیر ماشین‌های ظرفشویی بوش
  3. تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی
  4. تعمیرات ماشین ظرفشویی مجیک
  5. تعمیرات ظرفشویی موریس
  6. ماشین ظرفشویی الگانس
  7. تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا
  8. عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشور پاکشوما
  9. ماشین ظرفشویی بکو و ….

 

 

شرکت مشهد تعمیر با نام تجاری ” مشهد تعمیر” با قدمت بیشتر از 15 سال در شهر مشهد جز اولین شرکت های حوزه تعمیرات لوازم خانگی بوده است.

آدرس سایت : mashhadtamir.com

شماره تماس های مشهد تعمیر :

09398087766

05137667535

ساعت پاسخگویی : 8 صبح تا ۲۱

آدرس مشهد تعمیر : مشهد، دستغیب 13 پلاک 77

ایمیل : saeed.nejati2018@gmail.com

دکمه بازگشت به بالا