اقتصادی

خدمات پستی را بصورت آنلاین دریافت کنید



محققان در یک شرکت دانش بنیان با همکاری شرکت پستی خدمات پستی غیرمستقیم “چهره به چهره” را راه اندازی کردند ، به گفته آنها ، خدمات کاملاً شخصی برای اداره پست را در اختیار کاربران قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی ، به منظور پرداختن به ترس از خانه ، یک شرکت دانشجویی یک پیشخوان مجازی ارائه می دهد و به مشتریان کمک می کند تا در خانه بمانند و از این پیشخوان برای دریافت خدماتی مانند خدمات ارائه شده توسط دفتر خدمات پستی استفاده کنند.

مهرداد ملک محمدی ، مدیر عامل شرکت دانش بنیان ، با اشاره به ویژگی های این بستر ، گفت: “این بستر دانش با همکاری شرکت ملی پستی بدست آمده است و امکانات کاملی را برای اداره پست کاربر فراهم می کند و کاربران می توانند بدون مراجعه شخصی از خدمات خود استفاده کنند.” برای بهره مندی

وی با بیان اینکه این سامانه با کلیه دفاتر پست در کشور مرتبط است و در آن همه ثبت نام و صدور صورتحساب بارگیری بصورت آنلاین انجام می شود ، اظهار داشت: پس از ثبت روزانه کلیه محموله ها توسط شرکت پستی ، کلکسیونرها از سراسر کشور ارسال می شوند. و بفرست این امر امکان سرویس دهی به 60،000 کالای پستی در هر ماه را فراهم کرده است و سالانه 300000 مورد پستی به این پیشخوان پیش فرض ارسال می شوند.

ملک محمدی همچنین یادآور شد: دریافت خدمات از این دفتر مجازی علاوه بر کاهش هزینه ها ، مراجعه به دفاتر پست را نیز حذف می کند. البته دفتر مجازی پستی فوق الذکر شامل ویژگی های ویژه دیگری از جمله جمع آوری بسته های پستی از محل ارسال کننده توسط نمایندگان پستی در سراسر کشور ، محاسبه نرخ بصورت آنلاین (بر اساس لیست تعاریف خدمات پستی) ، صدور بارکد یا کد پستی بصورت آنلاین و صدور فاکتورهای پستی استاندارد به صورت آنلاین و ارسال پیامک شامل یک کد رهگیری است.

انتهای پیام


نوشته های سایت بر اساس استخراج اخبار روز، اقدام به خبررسانی می نماید، بنابراین مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و پایگاه اینترنتی روابط عمومی هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا