کسب و کار ایرانیان

خرید جذابترین و شیک ترین پیراهن های ساحلی

خرید جذابترین و شیک ترین پیراهن های ساحلی

انواع پیراهن ساحلی یا مانتوهای ساحلی زنانه که در سال های اخیر وارد دنیای مد و لباس شده اند برای فصل تابستان و یا گشت و گذار در اطراف ساحل و دریا مناسب هستند. همچنین اگر اهل سفر هستید، کت ساحلی حال و هوای خاصی را به شما می بخشد. بهتر است بدانید که پیراهن های ساحلی علاوه بر مسافرت در تعطیلات و مهمانی ها و حتی به عنوان لباس بیرونی، مد روز و جذاب هستند. همچنین برای لباس یا مانتو ساحلی، عکاسی حرفه ای و شگفت انگیز در طبیعت یا کنار ساحل گزینه بسیار خوبی است و خاطرات زیبا و شیرینی را برای ما به جا می گذارد.

شیک ترین مدل پیراهن ساحلی زنانه

در این قسمت از مجله مد و استایل Vaghtemod.ir (Vaghtemod.ir) با جدیدترین و شیک ترین مدل های پیراهن ساحلی یا مانتو ساحلی زنانه به همراه تصاویر آن ها آشنا می شوید تا از شیک پوشی زنانه جذاب تری برخوردار شوید.

مدل پیراهن بلند ساحلی

جدیدترین مدل پیراهن ساحلی زنانه! زیباترین انواع مدل مانتو ساحلی را بشناسید

همانطور که در بالا اشاره شد یکی از مدل ها و استایل های زیبا و جدید دخترانه پیراهن ساحلی است که توسط طراحان و برندهای معروف لباس در مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شود.

بسیاری از مدل های پیراهن یا مانتوهای ساحلی از طبیعت، میوه های تابستانی یا ساحل الهام گرفته شده اند و به همین دلیل حال و هوای تابستانی دارند. در ادامه جدیدترین مدل های پیراهن ساحلی زنانه را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید هر کدام از این مدل ها را بنا به سلیقه خود خریداری یا بدوزید.

مدل پیراهن ساحلی بلند گلدار، یکی از شیک ترین انواع مدل پیراهن و مانتو ساحلی

یکی از شیک ترین مدل های لباس ساحلی، پیراهن بلند گلدار است که دارای گلبرگ، برگ و گل های زیبا در رنگ های مختلف است. این مدل پیراهن ساحلی به همراه یک جفت صندل اسپرت یا یک لباس سفید گزینه مناسبی برای یک مهمانی خانوادگی یا تعطیلات خواهد بود. این مدل از مدل مانتو ساجلی زنانه برای مد و استایل گلدار ایده آل است.

پیراهن بلند ساحلی با ابرو! از انواع مانتوهای ساحلی زنانه

پیراهن ساحلی بلند آبروبادی همانطور که از نامش پیداست از جنس آبروبادی (مناسب فصل تابستان و بدون یخبندان) به رنگهای شاد طبیعت (سبز، صورتی، سفید، بنفش و…) یا رنگ تیره (مشکی، تیره) است. قرمز) یا خنثی (خاکستری، کرم و غیره وجود دارد) و بسیار خنک است. در مورد پارچه ابرو در مقاله انواع پارچه و ویژگی های آنها در مجله وقت مد توضیح دادیم.

پیراهن ساحلی کتان، یکی از مدل های پیراهن ساحلی محبوب در ایران

یکی دیگر از شیک ترین و جدیدترین مدل های لباس ساحلی، پیراهن ساحلی کتانی است. در مورد انواع پارچه در مطالب قبلی توضیح داده ایم. پیراهن های ساحلی کتان در طرح ها و رنگ های مختلف ساده یا راه راه افقی یا عمودی در رنگ های خنثی یا شاد محبوب وجود دارد که با یک جفت کفش اسپرت، کلاه لبه دار و عینک آفتابی مناسب است.

پیراهن و کت ساحلی نخی

پیراهن و مانتو ساحلی نخی و نخی در رنگ های شاد برای گرمای تابستان مناسب است. پیراهن ساحلی نخی یکی از جذاب ترین انواع پیراهن ساحلی زنانه است. ناگفته نماند که این نوع لباس های ساحلی به راحتی رسوب می کنند و چروک می شوند.

مدل پیراهن ساحلی با کت

اگر می خواهید برای طبیعت یا مسافرت استایلی کمی متفاوت داشته باشید، مدل پیراهن ساحلی آستین حلقه ای با یک کت رنگ متضاد ایده آل است. به عنوان مثال یک پیراهن ساحلی کوتاه یا بلند گلدار (پس زمینه سفید با گل های زرد) در کنار یک کت تک رنگ زرد می تواند استایلی خاص و جدید را برای شما ایجاد کند. از رنگ سبز پیراهن ساحلی و ست های رنگ آن غافل نشوید.

شما میتوانید برای اطلاع از جدید ترین برند ها و خرید پیراهن ساحلی ارزان و لباس های دیگر به سایت شنل قشم مراجعه کنید.

پیراهن ساحلی برای تعطیلات

اگر می خواهید از یک لباس زنانه شیک برای یک جمع خانوادگی یا مهمانی استفاده کنید، انواع پیراهن های ساحلی بلند چین دار در رنگ های سبز، طوسی یا کرم یا هر رنگ دیگری که انتخاب می کنید به همراه یک جفت صندل مشکی یا قرمز بی نظیر است. است. می توانید از رنگ سال در تم رنگی لباس ساحلی خود استفاده کنید.

لباس ساحلی ابریشمی گلدار

یکی دیگر از گزینه های مناسب و عالی برای فصل تابستان لباس های حریر است. پیراهن ساحلی ابریشمی گلدار با طبیعت و لطافتی که دارد ظرافتی دخترانه و زنانه به شما می دهد تا بخوبی در آن بدرخشید.

لباس ساحلی کوتاه و طرح دار

پیراهن های ساحلی کوتاه (تا روی زانو یا کمی زیر زانو) با آستین های حلقه ای یا آستین بلند در طرح ها و رنگ های متنوع گلدار و یا خطوط افقی، عمودی یا چهارخانه می توانند انتخاب خوبی برای مهمانی یا مراسم باشند.

مانتو آستین بلند ساحلی جدید زنانه

پیراهن های ساحلی کوتاه در طرح های متنوعی عرضه می شوند.

مدل پیراهن آستین دار ساحلی زنانه

اگر می خواهید در فصل تابستان در مراسم عروسی یا مراسم خاصی شرکت کنید، پیشنهاد می کنیم از یک پیراهن آستین دار ساحلی با انگشتر استفاده کنید. به عنوان مثال یک پیراهن آستین کوتاه ساحلی با طرح های گلدار یا ساده در رنگ های آبی، زرد و صورتی به همراه یک جفت پاشنه بلند استایل شما را شیک می کند.

مدل مانتو ساحلی کفتان

همانطور که در مطالب قبلی گفتیم کفتن لباسی بلند، گشاد و آزاد است که از گذشته در بین خانم ها و آقایان رواج داشته است. مدل مانتو ساحلی کفتان یکی از شیک ترین لباس های سال 1402 است و در طرح های متنوع عرضه می شود. این مدل مانتو بهترین انتخاب برای مناطق ساحلی و گرمسیری است.

دکمه بازگشت به بالا