خضریان: مسئولان هرچه زودتر تکلیف داوطلبین آزمون دستیاری را روشن کنند

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: نیازی به مجبور کردن داوطلبان آزمون کمکی به ترک سنگر ضد تاج با در نظر گرفتن مدت زمان کوتاه مانده تا پایان سال نیست.

علی هزارریان در مصاحبه با روابط عمومی ، به دستور رهبر معظم انقلاب به رسالت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در زمینه پزشکی تبریک گفت و خاطر نشان کرد که نمایندگان مجلس علاقه ویژه ای به حل این مسئله دارند. مسائل ، به ویژه مشکلات اقتصادی این گروه.

وی رعایت الزامات داوطلبان برای شرکت در آزمون دستیاری چهل و هشتم را نمونه ای از این رفتارها عنوان کرد و افزود: “تماس ها و اطلاعیه های متعددی از سوی کارکنان بهداشت و پزشکان در مراکز اورژانس و بهداشت به نمایندگان رسیده است و کمیسیون های مختلف مجلس حکم به این موضوع داده اند که نیاز قانونی است. نشان می دهد که نتیجه باید سریعتر حاصل شود.

هزریان در توضیح ادامه این موضوع در کمیسیون ماده 90 گفت: “کمیسیون خواسته های مشکوک کادر پزشکی را مطرح کرده است. ما در مکاتبه با کمیسیون بهداشت و وزارت بهداشت ، پاسخ های منطقی آنها را می خواهیم. “با توجه به فاصله کم قبل از پایان سال و قبل از نائوریز ، مسئولان باید مسئولیت های داوطلبان را در اسرع وقت روشن کنند.

سخنگوی تهران با اشاره به رفتار مودبانه افراد شرکت کننده در آزمایش گفت: مسئولان وزارت بهداشت به طور مداوم افزایش خطر بیماری عروق کرونا قلب را در روزهای آینده متذکر شده اند ، بنابراین پزشکان و کادر پزشکی مجبور نیستند به عنوان مقدمه با این روزهای سخت کنار بیایند.

وی در پایان با اشاره به شکایت نامزدها از دیوان اداری و سازمان دیده بان شفافیت و عدالت گفت: “با اجرای قانون ، برخی از افراد حقوق خود را از دست داده و برخی از پزشکان که به دلیل این آزمایش تمرین و کار می کنند ، درمان خود را متوقف کرده اند. و حتی حریم خصوصی. آنها آسیب می بینند ، اما این آسیب هیچ ارتباطی با قانون و ماهیت آن ندارد. همانطور که قبلاً گزارش شده بود ، متأسفانه معاون آموزشی وزارت بهداشت سال گذشته با مشکلات زیادی روبرو بود و بررسی این مشکلات و مشکلات به زودی به عنوان یک نهاد قانونگذاری و نظارت در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل