علمی و پزشکی

خودروهای تسلا می‌توانند علائم و چراغ‌های راهنمایی رانندگی را ببینند

این بروزرسانی فقط در دسترس صاحبان خودرو است که دستگاه های آن مجهز به کامپیوتر نسل سوم تسلا است که از حالت اتوماتیک پشتیبانی می کند و در 3 شناخته شده است. تسلا سال گذشته نصب رایانه در تمام تجهیزات خود را آغاز کرد و صاحبان خودرو باید برای استفاده از سیستم اتومبیل ، که شامل ویژگی های جدید تسلا است ، پرداخت کنند.

تسلا یک بروزرسانی جدید برای خودروهایش است

در صورت فعال بودن این ویژگی ، سیستم خودرو را در مقابل چراغ راهنمایی صاف نگه داشته و علائم را متوقف می کند. سپس راننده باید اتومبیل خود را بکشد یا پدال شتاب دهنده را فشار دهد تا وسیله نقلیه همچنان صاف باشد ، حتی اگر چراغ سبز باشد. تسلا همچنین می گوید ممکن است حالت رانندگی کاملاً برای راننده کار نکند و این ویژگی ممکن است برای همه تقاطع ها عملی نباشد. به عنوان مثال ، این ویژگی در گذرگاه های راه آهن یا عابران پیاده کار نمی کند.

تسلا یک بروزرسانی جدید برای خودروهایش است

تسلا می گوید این ویژگی های جدید ممکن است گاهی اوقات کند شوند زیرا در حالت بتا و بتا قرار دارند. این سیستم با گذشت زمان بهبود می یابد. این سیستم ممکن است در شرایط دشوار مانند عابر پیاده ، باران و نور مستقیم به درستی کار نکند. به همین دلیل تسلا از رانندگان می خواهد که مراقب باشند و در صورت لزوم ، ترمز را انجام دهند.

تسلا یک بروزرسانی جدید برای خودروهایش است

ایلان مسک مدتهاست قول داده است که تسلا می تواند در هر شرایطی رانندگی کند. اما با وجود فروش خودروهای به اصطلاح “تمام اتومبیل” ، هیچ خودروی تسلا قادر به انجام چنین کاری نیست و مبلغی که خریداران هنگام خرید می پردازند در واقع برای چنین ویژگی هایی است.

theverge.com

2121

دکمه بازگشت به بالا