در تعطیلات ۶روزه، شهر حالت عادی داشت / در سربالایی پیک پنجم کرونا قرار داریم

وزیر بهداشت گفت: “ما اکنون در راس پیک پنجم هستیم ، متأسفانه عدم رعایت بسیاری از پروتکل ها و سفر ، مدیریت پیک پنجم را دشوار می کند.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی به گفته این وب سایت ، دکتر سعید نمکی در جلسه فرماندهی عالی سیاسی نیروهای مسلح: در تعطیلات 6 روزه Kurban Ait ، همه رستوران ها باز بودند ، شهر عادی بود ، سفر پایدار بود. افراد زیادی وجود دارند و تخت های بیمارستان در استان های شمالی پر است.

وی افزود: ویروس دلتا بسیار سرکش است و اگر این روش ثبت سوابق بهداشتی باشد ، ما امید چندانی برای برون رفت از وضعیت قرمز در بسیاری از شهرهای کشور نداریم ، اما اگر مردم پیگیری و خواستار اجساد مختلف شوند ، می توان به پروتکل های بعدی سلامتی اطمینان داد. ”

وزیر بهداشت یادآور شد: در برخی از استان ها مانند سیستان و بلوچستان و در برخی از استان های جنوبی روند بیماری تقریباً کند شده است اما در بسیاری از استان ها روند بیماری تشدید می شود و امیدواریم در زوج بعدی به آرامش نسبی برسیم. هفته ها

“خوشبختانه ، میزان واکسیناسیون خوب است. از این هفته به لطف صندوق واکسنی که ارائه می دهیم ، گروه های بیشتری را تحت پوشش قرار خواهیم داد ، تعداد مراکز واکسیناسیون را افزایش می دهیم و از مراکز جدید واکسیناسیون در محیط های کاری و مشاغل خطرناک استفاده خواهیم کرد.” ، “گفت نمکی. ما وضعیت واکسیناسیون و هفته آینده را بهبود خواهیم بخشید.

وی گفت: نیروهای مسلح با ما حماسه ای ساخته اند تا در برابر ولیعهد بایستیم و امروز از دبیرکل نیروهای مسلح ، خودم و همکارانم تشکر می کنم. برنامه شهید سلیمانی برای مبارزه با بیماری کوید 19 برکت بود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل