دسترسی تولیدکنندگان غذا و دارو به نتایج آنالیز الکترونیکی

دکتر مقدسی خاطرنشان کرد که شبکه آزمایشگاهی ملی سازمان غذا و دارو توسط متخصصان و مهندسان در زمینه غذا و دارو و همچنین با همکاری بخش خصوصی مورد استفاده قرار گرفت. و دسترسی به محدودیت های آزمایش مجاز که توسط اداره دارو و ثبت آزمایشگاه های شرکت های تولیدی تأیید شده است.
از ویژگی های این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت اشخاص حقوقی به منظور بررسی برگه ثبت ، ثبت و ارسال نمونه به آزمایشگاه و ثبت آزمایشگاه شرکت استخراج
  • ثبت نام افراد برای ثبت نام و پذیرش نمونه ها در سیستم ، از جمله مسئولان فنی ، افراد عادی و صاحبان مشاغل
  • درخواست مجوز استفاده از آزمایشگاه های شریک ، آزمایشگاه های منطقه آزاد و آزمایشگاه های مجاز تولید و اعتبارسنجی
  • درخواست تأیید را به آزمایشگاه های مجاز ارسال کنید
  • فرصت درخواست گواهینامه GLP

مقدسی: ”امکان تأیید گزارش آزمایش را در کلیه فرم های الکترونیکی مبتنی بر محصولات بهداشتی در شبکه آزمایشگاه های ملی و بخشنامه دکتر محمدرضا شن ساز ساز ، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو ، از جمله تمام گمرکات و ارگان های ملی ، در نظر بگیرید. وزارت امور داخله ، سازمان بازرسی کل ، پلیس جمهوری اسلامی ، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، سازمان دامپزشکی ، وزارت کشاورزی ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، سیستم قضایی و سندیکا تولیدکنندگان سازمان جمع آوری و فروش مواد اولیه دارویی و دارایی ؛ از این پس گزارش های تست الکترونیکی که فقط از طریق این شبکه صادر می شوند معتبر هستند و می توانند به قانونگذار کشور ارسال شوند ، در حالی که سایر گزارش های صادر شده در خارج از این شبکه فاقد اعتبار بوده و توسط سازمان غذا و دارو تأیید می شوند. آنها دارو نیستند.

دکتر مقدسی درباره مجوزهایی که می توان از این سامانه دریافت کرد ، اظهار داشت: متقاضیان می توانند توافق نامه اصولی (پس از بررسی اسناد و پروانه اولیه صادر شده به متقاضی برای ایجاد آزمایشگاه مطابق با قوانین و شرایط مصوب سازمان) و دستیابی به مجوز استفاده کنند. (صادر شده پس از بررسی ، تأیید و آزمایش آزمایشگاه با تأیید کمیته فنی ، امکان اجرای آزمایشگاه در محدوده کار مصوب مطابق با مقررات مربوطه) احراز هویت پس از ثبت نام در سایت ، درخواست آنها را در پنل کاربر ثبت کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به اطلاعات آزمایشگاهی از طریق وب سایت https://fdlabnet.fda.gov.ir/ ثبت نام کنند ، وی خاطر نشان کرد که همکاران ما در مرکز تماس 91301308 آماده پاسخگویی به سوالات وارد کننده افتخاری و تولید کننده هستند انتقال و مدیریت.

2121

خروج از نسخه موبایل