دپارتمان ملی مهارت زنان در ارومیه راه اندازی می شود

روابط عمومی / آذربایجان غربی معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور: یک اداره ملی مهارت های زنان در ارومیه ایجاد می شود.

هاشمی در اولین جلسه شورای مهارت های استان در سالن همایش های فرماندار در تاریخ 13 سپتامبر به آذربایجان غربی گفت: “به منظور اطمینان از توسعه اقتصادی و اقتصادی زنان ، دپارتمان مهارت های ملی زنان در ارومیه ایجاد می شود.”

وی با اشاره به لزوم تدوین سند مهارت های استراتژیک در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: به دلیل همجواری با این چهار کشور ، ایجاد آژانس صلاحیت منطقه ای در مرکز استان در آینده نزدیک ضروری است.

معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: برای جلوگیری از مهاجرت جمعیت روستایی به شهرها و حل مشکل حاشیه نشینی ، افزایش سهم جمعیت روستایی در توسعه حرفه ای ضروری است.

هاشمی با بیان اینکه از 23 میلیون شاغل کشور 20 میلیون نفر خود اشتغالی دارند ، گفت: با وجود این میزان اشتغال ، با تغییر رویکردها باید به بخش نرم افزار مراجعه کنیم.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اینکه 40 مرکز آموزش در کشور وجود دارد که وظیفه پذیرش اولیه سربازان را بر عهده دارند ، خاطرنشان کرد: لازمه آموزش توانایی آموزش 85٪ سربازان غیر ماهر است.

وی ادامه داد: سال گذشته 108 هزار سرباز در دوره های فنی و حرفه ای آموزش دیدند و طی سه سال آینده ما موظف به آموزش 375 هزار سرباز هستیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل