استانی

رئیس جدید مرکز مطالعات و پژوهش‌های شهرداری تبریز معرفی شد

روابط عمومی/آذربایجان شرقی در حکمی از سوی شهردار تبریز، محمد رشتبری به عنوان رئیس جدید مرکز مطالعات و پژوهش‌های شهرداری تبریز معرفی شد.

یعقوب انصاری مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز ظهر امروز، ۴ بهمن در مراسم معارفه رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شهرداری تبریز اظهار کرد: پژوهش، ارکان اصلی توسعه و پیشرفت یک جامعه است و شهرداری تبریز نیز در این حوزه برنامه‌های بلند مدت و میان مدت خود را محقق می‌کند. 

وی افزود: ماموریت جدید شهردار تبریز برای مرکز پژوهش‌های شهرداری، اهمیت دادن به امر پژوهش در موضوعات مختلف فرهنگی و علمی و اجتماعی است که باید به بهترین شکل اجرا شود.

وی محمد رشتبری را یکی از مدیران شهرداری و دارای تجربیات فراوان در شهرداری تبریز و دیگر دستگاه‌ها معرفی کرد و از زحمات محمدرضا روشنی رئیس سابق این مرکز قدردانی کرد. 

محمد رشتبری، رئیس جدید مرکز مطالعات و پژوهش‌های شهرداری تبریز نیز در این مراسم بیان کرد: مغز متفکر یک مجموعه مرکز مطالعاتی آن است که می‌تواند با نیازسنجی و احصا مشکلات و انجام مطالعات و پژوهش‌های مختلف، هزینه‌ها را کاهش داده و مشکلات را رفع کند.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم با مجامع علمی شهر ارتباط مستمری داشته و پای نخبگان شهری را به حوزه پژوهش شهری باز کنیم تا شاهد توسعه بیشتر تبریز باشیم.

به گزارش روابط عمومی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدرضا روشنی رئیس سابق این مرکز در حال حاضر معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا