راهکار غیر فعال کردن اینترنت همراه با نرخ آزاد

یکی از مشکلاتی که بار سنگین مالی را بر دوش کاربران تلفن همراه می گذارد این است که با اتمام بسته های اینترنت و مصرف رایگان اینترنت ، اینترنت تلفن همراه قطع نخواهد شد و کاربران می توانند با استفاده از دستورات اینترنت رایگان را خاموش کنند .

به گزارش روابط عمومی ، طبق تعرفه کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی ، حداکثر تعرفه خدمات سیار برای هر کیلوبایت سیم کارت های ثابت 0.4 ریال و برای سیم کارت های اعتباری 0.6 ریال است. این بدان معناست که هر گیگابایت اینترنت رایگان روی سیم کارت ثابت حدود 42 هزار تومان و هر گیگابایت اینترنت رایگان روی سیم کارت اعتباری حدود 63 هزار تومان هزینه دارد.

مشترکین اپراتورهای مختلف متوجه می شوند که در صورت استفاده از اینترنت رایگان خود ، این استفاده به هیچ وجه در دسترس نیست. به همین دلیل ، اپراتورها مجاز به ارائه طرح های تشویقی علاوه بر تعرفه های معمول اینترنت هستند که قیمت آنها زیر نرخ تعرفه اپراتورهای معمول تعیین می شود.

با وجود تعرفه اینترنت رایگان ، هزینه هر گیگابایت بسته اینترنت حدود 3000 جلد است که در این صورت ، اگر مشترک یک بسته اینترنتی خریداری نکند و آزادانه از اینترنت تلفن همراه استفاده نکند ، قیمت با سیم کارت وی تفاوت قابل توجهی خواهد داشت . به همین دلیل ، بیشتر استفاده از داده های تلفن همراه اکنون به مشوق های اپراتور و بسته های تخفیف متمرکز شده است.

امروزه ، بسیاری از مردم از داده های تلفن همراه ، به ویژه بسته های ارائه شده توسط اپراتورها استفاده می کنند. اما پس از انقضا بسته های اینترنت تعرفه های رایگان اپراتورها اضافه می شود که در مقایسه با بسته های تعریف شده توسط اپراتورها برای کاربران سودآور نیست. به همین دلیل ، مهم است که بدانید بسته اینترنت چه زمانی منقضی می شود.

با توجه به اینکه کاربران اغلب از اپراتورهای تلفن همراه شکایت می کنند ، این قانون به مشترکان اپراتورها اجازه می دهد تا استفاده از اینترنت را با نرخ رایگان غیرفعال کنند. نحوه خاموش کردن اینترنت رایگان پس از تکمیل بسته اینترنت – این کار با شماره گیری شماره سفارش # 113 * 100 * برای مشترکین تلفن همراه و # 3 * 2 * 3 * 555 * با شماره گیری کد دستوری برای مشترکان ایرانسل است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل