علمی و پزشکی

راهکار محققان برای کاهش تماس کادر درمان با بیماران

شرکت مراقبت های بهداشتی ربات های پزشکی را معرفی کرده است که قادرند علائم حیاتی بیماران را کنترل کرده و تماس مستقیم بین پزشک و بیمار را در شرایط کرونا کاهش دهند.

به گزارش روابط عمومی علی قرهانی ، مدیر عامل شرکت ، یکی از محورهای اصلی فعالیت این شرکت را تأمین نیازهای فناوری در حوزه مدیریت و رباتیک با فناوری داخلی و محصولات ایرانی عنوان کرد و گفت: تجهیزات الکترونیکی و چاپی ، روبات های پزشکی تأمین می کنند مراقبت از بیمار و مراقبت های بهداشتی با کیفیت. در پیوندهای مختلفی که در ذخیره سازی نقش دارند ، گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه ربات پزشکی ایرانی از راه حل های ابتکاری در مراقبت از بیمار استفاده می کند ، ادامه داد: ربات پزشکی ایرانی با کاهش تماس و درگیری در بیماری های عفونی ، ارائه عملکرد راحت در محیط بستری یا منابع انسانی در دسترس نیست.

قرهانی گفت: این ربات از سنسورهایی برای اندازه گیری علائم حیاتی بیماران استفاده می کند ، خاطرنشان کرد: این محصول به پزشکان امکان برقراری ارتباط از طریق تماس ویدیویی و انتقال غذا و دارو به اتاق های مختلف در هر مرحله از کار را می دهد. ساختار سلسله مراتبی.

مدیر پروژه گفت که ربات های فعال در زمینه توان بخشی به بخشی جدایی ناپذیر در پزشکی تبدیل شده اند و توسعه یافته اند و در زمینه تحقیقات ما در زمینه ایجاد و بومی سازی ربات های دکارتی ، ربات های مختلف تحقیق و تولید گام برداشته ایم.

به گفته معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ، این ربات در بیمارستان های کشور با هزینه کمتری نسبت به بیمارستان های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد و می گوید: “این محصول ساخت ایران است و دارای ویژگی های باستانی است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند.” “بسیار کمتر از نمونه های مشابه خارجی تولید و عرضه می شود و می تواند نیازهای بهداشتی را برآورده کند و همچنین از خروج ارز جلوگیری کند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا