رشد ۱۵ درصدی بستری کرونایی‌ها در تهران طی ۲۴ ساعت گذشته/ آخرین وضعیت “دماوند” و “فیروزکوه”

فرمانده عملیات کنترل تاج در کلانشهر تهران گفت: در 24 ساعت گذشته تعداد بستری ها در تهران 15 درصد افزایش یافته است ، از جمله اجتماعات خانوادگی ، مهمانی های دسته جمعی ، بازدید از خانه های افراد خطرناک و موارد دیگر. عاملی در ظهور خوشه های جدید. در روزهای آینده مرگ و میر ما را تحت تأثیر قرار دهید.

به گزارش روابط عمومی ، ‌دکتر علیرضا زالی گفت: طی 24 ساعت گذشته تعداد بستری ها در تهران در حال افزایش است. تعداد بستری های جدید در استان تهران اکنون به 404 مورد رسیده است که در 24 ساعت گذشته 15 درصد افزایش یافته است. به عبارت دیگر ، در تعداد بستری شدن های جدید در تهران ، نه تنها شاهد کاهش آمار جدید بستری در بیمارستان هستیم ، بلکه 15 درصد افزایش نیز داشته ایم. حدود 80 نفر از آنها به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند.

وی گفت: “به طور کلی ، تعداد بیماران ویروس کرونا بستری در بیمارستان های تهران به 2224 نفر افزایش یافته است که نسبت به روز گذشته 3.6٪ افزایش یافته است.” 732 نفر از آنها به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند. تعداد افرادی که به بخشهای بهداشتی ما مراجعه می کنند حدود 3200 نفر است و 404 نفر از آنها در بیمارستان بستری هستند که نشان دهنده افزایش قابل توجه تعداد بیماران ما در مقایسه با سفرهای سرپایی ما در تهران است ، بنابراین در بخش سرپایی علاوه بر اندکی افزایش تعداد مشتریان ما این یک مسئله بسیار مهم است.

زالی ادامه داد: همانطور که قبلاً گزارش داده ایم ، بیشتر مشتریان فعلی ما افرادی هستند که به دلیل مرحله نهفته بیماری در هفته آخر مارس در بسیاری از جریان های سطح شهر بوده اند. بنابراین پیش بینی می شود که این روند حداقل تا روزهای نهم و دهم فروردین ادامه داشته باشد و من فکر نمی کنم که تا نیمه اول و حتی دوم فروردین شاهد کاهش آماری قابل توجهی باشیم.

وی در مورد آخرین وضعیت دماوند و فیروزکوه گفت: “در بسیاری از شهرهای تهران به دلیل افزایش قابل توجه تعداد بیماران و بستری شدن در بیمارستان ، هیچ تغییری در تعداد و رنگ بیماران ایجاد نشده است ، به جز دماوند و فیروزکوه. . “آنها شاخص و رنگ داشتند.” در حال حاضر وضعیت در این دو شهر نسبتاً تحت کنترل است. به دلیل تغییر رنگ فردا از امکانات بهداشتی این دو شهر در استپ بازدید خواهیم کرد و وضعیت آنها را ارزیابی خواهیم کرد.

زالی گفت: “ما طی 24 ساعت گذشته حداقل 27 نفر را در تهران از دست داده ایم.” روزهای انتظار خوشبختی می گذرد ، ما شاهد فاجعه و مرگ عزیزانمان هستیم. البته رعایت اقدامات بهداشتی خصوصاً در تهران بسیار مهم است. اجتماعات خانوادگی ، شب های اجتماعی ، مراجعه به منازل افراد پرخطر و … می تواند به عنوان یک عامل زمینه ای برای ظهور خوشه های جدید عمل کند و خدای ناکرده بر میزان مرگ و میر ما در روزهای آینده تأثیر بگذارد. بنابراین ، علاوه بر پایبندی دقیق به اقدامات مراقبت های بهداشتی ، باید از برخی فعالیت های مخاطره آمیز در سطح فردی و اجتماعی پرهیز کنیم و از سفرهای غیرضروری جلوگیری کنیم تا شاهد کاهش آمار باشیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل