رمز ماندگاری، اخلاص در عمل است

به گزارش شفاف و براساس پایگاه حوزه انتخابیه ولی فکیه جمعیت هلال احمر ، در این مراسم نماینده رهبر معظم انقلاب از فعالیت دانشجویان مذهبی و جهادگر علیه ویروس کرونا تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی کار خود را با تعریف جستجوی کلمه در مراسم و توضیح معنی و درک جستجو آغاز کرد. نماینده رهبر معظم انقلاب در این بخش از سخنان خود بر اهمیت مشارکت دانشمندان و روحانیون در رویدادهای عمومی تأکید کرد: قوانین ادامه دارد. پس از آن او یک دانشجو یا مجتهد و یک مرجع یا یک واعظ یا یک معلم خواهد بود.

وی با بیان اینکه هدف هر مبلغی در هر وزارتخانه آموزش و تبلیغ دین است ، ادامه داد: در هر وزارتخانه ، کشیش باید پناهگاه مردم باشد و این همان کاری است که شما انجام می دهید.

تفاوت نگرش خیرخواهانه ایران اسلامی و غرب

از دیدگاه نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر ، تفاوت حسنات در ایران و غرب در این است که کارهای خوب با قصد قربت به خدا انجام می شود. در توضیح این دیدگاه ، حجت الاسلام والمسلمین معزی اشاره کردند که تفاوت هلال احمر و صلیب سرخ در قصد است. در کارهای خوب ، ما به خاطر خدا کار می کنیم.به گفته آیت الله جوادی آملی ، برتری هلال احمر ایران نسبت به سایر صلیب های قرمز ، صداقت آن نیت است.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در بخشی دیگر از سخنان خود ، کلید خدمت طولانی مدت به مردم را اخلاص در عمل عنوان کرد: البته خدمت به مردم باید صادقانه باشد ؛ چون اگر برای خدا کار کنیم ماندگار است. اما اگر به دنبال نام و اثری بگردیم ، عمل ما از بین می رود. بسیاری به تاریخ آمدند ، به دنبال این موارد گشتند و از تاریخ حذف شدند.

با تشکر از وکلای بهداشتی

حجت الاسلام والمسلمین معزی همچنان به سختی های قرآن اشاره کردند.

وی در این بخش از سخنان خود ، برخی از روحانیون برجسته ای را که طی سالهای اخیر بر اثر تاجگذاری جان خود را از دست داده اند ، یادآوری کرد: «طی یک سال گذشته ، من با ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در تماس نزدیک بوده ام. پرستاران در خط مقدم مبارزه با تاج و تخت بودند و برای نجات جان مردم خود با فداکاری تلاش می کردند. صبر و مجاهدت آنها با الهام از نمونه صبر و استقامت حضرت زینب (س) بزرگترین جهاد و مبارزه واقعی است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در پایان سخنان خود در این بخش گفت: “در مورد کار پرستاران صحبت های زیادی می شود اما جمله ای از علامه طباطبایی در توصیف اهمیت پرستاری وجود دارد که بسیار زیباست. او رو به پرستار کرد و گفت: “من آماده ام که پاداش یادداشتهایم را برای مراقبت شبانه شما از بیمار عوض کنم.”

مفید بودن کیفیت م aمن

نماینده ولی فقیه در هلال احمر ، مفید بودن را از ویژگیهای مiمن می داند و با اشاره به برخی از آیات قرآن کریم می گوید: پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود که انسان محبوب ترین مخلوق نزد خداوند است.

وی در خاتمه این قسمت از سخنان خود ، افزود: “خدمت به خلق خدا از بركات خداوند برای بشر است. اگر به دنبال یک نعمت معنوی هستید ، می توانم به شما بگویم که اگر مرحوم سید علی قاضی زنده بودند ، نمره شما را با 20 برابر می کردند.

نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر با بیان اینکه خدمت به مردم مستلزم برنامه ریزی دقیق و اجماع داخلی است خاطرنشان کرد: در خدمت به مردم باید از جزایر موجود پرهیز کنیم تا بتوانیم از سرمایه و فرصت های خود به طور موثر استفاده کنیم اما مهمترین چیز در خدمت به مردم صداقت در عمل است.

در این مراسم ، برخی از علما و روحانیون جهاد در اردوگاه بهداشت معنوی را برای چهار منظور یادآوری کردند: کمک به بهداشت عمومی ، کمک به بیماران در مراکز درمانی و ایجاد نشاط و تلاش برای کمک به خانواده های بیماران و متوفیان. آنها همچنین با تضمین و انجام آیین های دینی تدفین ، حرمت مrsمنان مرده را حفظ کردند.

خروج از نسخه موبایل