روتین پوستی از چه سنی مناسب است

آیا تابه حال به این فکر کرده‌اید که از چه سنی باید مراقبت از پوست را شروع کنید؟ علائم پیری پوست، منافذ پوستی، خشکی، سیاهی دور چشم و چین‌وچروک اغلب بعد از ۲۵ سالگی ظاهر می‌شوند ازاین‌رو می‌توان شروع سن مراقبت از پوست را از ۲۴ تا ۲۸ سالگی دانست. اگر می‌خواهید در پیری، جوان، سرزنده و شاداب به نظر برسید تا پایان مقاله با ما همراه باشید! لایه برداری از پوست را از سنین نوجوانی آغاز کنید اگر از اواخر بیست سالگی شروع به استفاده از ماسک های لایه بردار پوست کرده اید کمی دیر است. لایه برداری از پوست باید در سنین نوجوانی آغاز شود تا منافذ پوستی را تمیز کرده و از بروز جوش جلوگیری کند همچنین سلول های مرده را از سطح پوست پاک کند.

مراقبت از پوست در 20 تا 30 سالگی

دهه و سن مراقبت از پوست اصلی بین 20 تا 30 سالگی است. این جا است که برای میانسالی و بروز چین و چروک آماده می‌شویم و باید حسابی پوست خود را تقویت کنیم. جوانی همیشگی نیست و حفظ آن زحمت زیادی دارد. همان کارهایی که در نوجوانی می‌کردید، یعنی شستشوی روزانه 2 بار صورت، استفاده از ضد آفتاب مناسب، تونر، ماسک و… را باید با موارد جانبی چون ضد جوش‌ها، کرم‌های دور چشم و سرم‌های مغذی مخلوط کنید و با توجه به نوع پوستتان از آن محافظت کنید.  قیمت ضد آفتاب ویتابلا اصل را در سایت میتوانید مشاهده کنید .

مراقبت از پوست در میانسالی

با رسیدن به 30 سالگی، دوره میانسالی نیز آغاز می‌شود و علائم آن یکی پس از دیگری خود را نشان می‌دهند. حالا نه تنها باید روتین پوستی دوره جوانی خود را حفظ کنید، بلکه بایستی به فکر چروک‌هایی در قسمت‌های مختلف صورت نیز باشید. دور چشم، دور لب، خط لبخند، خط اخم و خیلی از جاهای صورتتان می‌تواند چروک بیفتند. زیر چشم تیره می‌شود و پف می‌کند یا گود می‌افتد. پوست گردن به مرور شل می‌شود و خط و خطوط پیری بر آن ظاهر می‌گردند. کک و مک، لک‌های پیری و تیرگی از دیگر مشکلات دوره میانسالی هستند. تنها چیزی که باید بگوییم این است که همه مواردی که در جوانی رعایت می‌کردید را ادامه دهید. از این پس استفاده از سرم و کرم‌های دور چشم را بیشتر جدی بگیرید ؛ قیمت ژل شستشو ویتابلا  از مناسبترین محصولات ما .

در پایان

سن مراقبت از پوست در واقع زمان به دنیا آمدن و تولد ما است. پوست، مانند اعضای دیگر بدن به مراقبت نیاز دارد. از زمانی که نوع پوست معلوم می‌شود، یعنی سنین نوجوانی، باید از محصولاتی مانند ماسک و ضد آفتاب استفاده کنیم و داشتن روتین پوستی منظم را جدی بگیریم. زیبایی آسان به دست نمی‌آید اما داشتن آن خیلی لذت بخش و جذاب است. زیبایی ما تا مقدار زیادی به سلامت پوست ما بستگی دارد؛ پس چه بهتر که به ان برسیم و خودمان را دوست داشته باشیم.

خروج از نسخه موبایل