علمی و پزشکی

روحانی: مردم باید توجه داشته باشند که شعار “در خانه بمان” هنوز معتبر است

رئیس جمهور با محوریت ورود ماه مبارک رمضان ، که یک ماه معنویت ، نماز و پاداش الهی است ، از وزیران بهداشت ، پزشکی و آموزش پزشکی خواست تا تحقیقات در مورد چگونگی و زمان بازگشایی مجالس مذهبی ، مساجد و معابد را بیشتر کنند. یک گزارش کامل و دقیق باید به ستاد ملی تاج گذاری ارسال شود.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه به دکتر سعید نامکی گفت: بازگشایی و بهره برداری از اماکن مقدس و مساجد و پیروی از دستورالعمل ها و مقررات بهداشتی موضوعات مهمی برای دولت و ستاد ملی ضد تاج بود. در این راستا ، لازم است تلاشهای خود را مضاعف کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به وضعیت معنوی و انگیزه افراد پرهیزگار و مومن در کشور برای بازدید از اماکن مذهبی در ماه مبارک رمضان و بهره مندی از نعمت های معنوی این ماه ، رئیس جمهور گفت: مذهبی است.

روحانی با تقدیر از وضعیت مذهبی و حمایت از جوانان از وضعیت موجود در نمایندگان و مساجد و ارائه خدمات درمانی به مردم ، همکاری و تلاشهای جهادی آنها گفت: به مراکز کار و اجتماعات توجه داشته باشید.

رئیس جمهور ادامه داد: مردم عزیز باید توجه داشته باشیم که شعار “در خانه بمانید” هنوز لازم است و آنها فقط برای انجام اقدامات لازم باید سفر کنند.

روحانی همچنین توجه وزارت بهداشت را به توجه به لزوم تقویت شرکتهای دانش بنیان و توسعه همکاری با این بخش در تولید تست های آنتی بادی جلب کرد و دستور داد که کلیه امکانات و تجهیزات موجود در کشور و کلیه متخصصان موثر را آموزش دهد. این موفقیت را بدست آورید و تولید جهانی را بعد از بازرسی کامل در تمام بخش ها آغاز کنید.

رئیس جمهور همچنین به وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دستور داد تا از وضعیت استانهای کشور در برابر تاجگذاری به تفصیل گزارش دهد. تاج نماینده ملی است.

در این گفتگو وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی Namaki از آخرین وضعیت مدیریت و مدیریت بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، وضعیت استان های کشور و چگونگی هماهنگی و تعامل با سایر آژانس ها در بازسازی واحدهای صنفی و مشاغل خبر داد. وی گفت: کمیته ای برای بررسی نحوه افتتاح اماکن مذهبی و گزارش به ستاد ملی تاج گذاری تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا