علمی و پزشکی

رونمایی از سامانه مدیریت کرونا/ بهره گیری از اطلاعات این سامانه در بیمارستان ها

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به کشف سیستم مدیریت کرونا مبتنی بر هوش مصنوعی “خطر من” گفت: این سیستم به شما امکان می دهد بر اساس اطلاعات شخصی ، سابقه پزشکی و خطر به پزشک مراجعه کنید. عوامل می تواند پیش بینی کند.

به گزارش روابط عمومی دکتر علیرضا زالی در یک کنفرانس خبری امروز شنبه ، هفتم مارس ، در هنگام راه اندازی سیستم My Risk گفت: “در طول رونق تاج ، ما شاهد رشد نسل جوان پژوهشگران کشور بودیم ، بسیاری از آنها شرکت های دانش بنیان بودند. “

وی با اشاره به عملکرد سیستم خطر من در مدیریت بیماری کرونا ویروس قلب ، گفت: “با استفاده از این محصول دانش بنیان ، می توانیم شواهد و خطرات را تجزیه و تحلیل کنیم ، وضعیت بیماران را به طور دقیق و دقیق ارزیابی کنیم تا افراد بتوانند مراجعه کنند. به این نرم افزار برای برنامه ریزی مداخلات پزشکی.

زالی با اشاره به اینکه در توسعه این سیستم از هوش مصنوعی استفاده شده است ، گفت: هرچه اطلاعات بیشتری از طریق استفاده از هوش مصنوعی به دست آید قدرت و دقت هوش مصنوعی بیشتر است.

وی افزود: بر این اساس ، برای ایجاد این سیستم ، از بیماران در بیمارستان های استان تهران در مورد سن ، جنس ، علائم ، نتایج پاراکلینیکی ، تصویربرداری و … س askedال کردیم. اطلاعات باید جمع آوری می شد و در پایان ما توانستیم بیش از 120،000 اطلاعات از بیمارستانهای تهران استخراج کنیم تا به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران درباره این سیستم توضیح داد: این سیستم بر اساس اطلاعات شخصی ، سوابق پزشکی و عوامل خطر است ، به شما توصیه می کند چه موقع به پزشک مراجعه کنید ، خوشبختانه هر شهروند می تواند از این نرم افزار استفاده کند. فرض در این زمینه

زالی با اشاره به این واقعیت که این سیستم می تواند از اطلاعات در بیمارستان ها استفاده کند ، تأکید کرد که تحت این نرم افزار می توانیم تخت بیمارستان ها را در تهران مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه این سیستم می تواند در زمینه واکسن ها مورد استفاده قرار گیرد و می تواند افرادی را که بیشترین خطر و مرگ و میر را دارند شناسایی کند ، اظهار داشت: “این سیستم نتیجه کار شبانه روزی ستاد تاج استانی به مدت 12 ماه است. عضو دانش بنیان و معاون درمان.

تاج هال گفت: این تهدید فرصت هایی را برای استفاده از هوش مصنوعی ، ذینفعان سیستم ، از افراد و شهروندان تا بالاترین سطح سازمانی ایجاد کرده است.

فرمانده عملیات کنترل بیماری کرونا تهران گفت: استفاده از بیش از 120 هزار داده در این سیستم به لطف حمایت های معاون اول رئیس جمهور اسحاق جهانگیری و تلاش دکتر جلیل کوهپایه زاده ، رئیس دانشگاه ایران در جهان بی نظیر است. . وی همچنین از بیمارستان های استان تهران برای ارائه اطلاعات لازم تشکر کرد.

در این جلسه دکتر کوهپایه زاده همچنین با بیان اینکه این سیستم نتیجه یک سال تلاش است ، افزود: “پیشرفت در آموزش فنی همیشه یکی از اهداف سیستم بهداشت و درمان و دانشگاه های علوم پزشکی بوده است.”

وی خاطرنشان کرد که این سیستم می تواند برای مدیریت بیماری های دیگر تعمیم یابد ، یادآوری می کند که نرم افزار مشابه با دانش متخصصان و مهندسان برای مدیریت بیماری هایی مانند دیابت ، فشار خون بالا ، بیماری های قلبی عروقی طراحی شده است. درک بیماریها و خطرات آنها

دکتر نادر توکلی ، معاون ستاد تاجگذاری تهران ، با بیان اینکه با حمایت دولت می توان به چنین دستاوردهایی دست یافت ، گفت: “با استفاده از این برنامه ، همه می توانند سلامت خود را ارزیابی کرده و نتایج این سیستم را بدست آورند ، ” او گفت. بلکه بهره برداری.

در روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی به نام شهید بهشتی ، سیستم خطر من پیش بینی دقیق و روشنی از علائم بیماری و شدت بیماری قبل از بیماری کرونا ویروس قلب ارائه می دهد.

افراد در معرض خطر من می توانند درصد دقیق آسیب پذیری های خود و احتمال بدتر شدن وضعیتشان در حضور بیماری عروق کرونا ویروس قلب و علائم احتمالی خود را در صورت داشتن بیماری عروق کرونا ویروس قلب بدانند. خطر من براساس میزان آسیب پذیری افراد نسبت به محتوا است.

پیش بینی خطر من بستری غیر ضروری یا بستری در بیمارستان های اضطراری در گروه های پر خطر را مجاز نمی داند.

این سیستم برای همه اعضای جامعه رایگان ، قابل دسترسی و قابل استفاده است و استفاده از آن هیچ دردسری برای نرم افزار ندارد.

علاقه مندان می توانند از ویژگی های این سیستم به آدرس www.Riskeman.com استفاده کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا