زالی گفت: تعداد مبتلایان به بیماری عروق کرونا ویروس در تهران 5 درصد کاهش یافته است

اخبار آفتاب:

به گفته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، علیرضا زالی از کاهش آمار مراجعات ، بستری ها ، بستری طبیعی و ویژه بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس خبر داد و گفت: میزان بستری در بیمارستان طی 24 ساعت گذشته حدود 5-7 درصد کاهش یافته است. در مقابل ، تعداد معلولین و مرخص شده ها از مراکز درمانی پایتخت افزایش یافته است.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت مردم برای حفظ این وضعیت ، اظهار داشت: از رفت و آمد غیرضروری هموطنانم خصوصاً در گروههای پرخطر از جمله سالمندان ، افراد دارای بیماریهای عمده مانند دیابت ، سرطان ، بیماریهای قلبی عروقی و تنفسی جلوگیری می کنم. لطفا باشید همکاری شهروندان نقش مهمی در کاهش تعداد بیماران دارد.

فرمانده قرارگاه تاج گذاری در کلانشهر تهران با تشکر از مردم به دلیل شرکت در برنامه غربالگری سلامت حرفه ای و تماس با مردم از طریق سامانه 4030 ، افزود: ما با همكاری هایمان كه از طریق سیستم 4030 در حال صحبت با شهروندان بوده اند با دقت پاسخ داده ایم و امیدوارم این رشد ادامه یابد.

زالی گفت: ماسک های خانگی از اثر محافظتی خوبی در جلوگیری از ابتلا به ویروس HIV-19 برخوردار است ، بنابراین من از رسانه ها می خواهم که با همکاری کارشناسان این زمینه ، به مردم روش تهیه و استفاده از ماسک های خانگی استاندارد را آموزش دهند. اعلان

بیماران کرونری در شرایط عمومی خوب ترخیص شدند

فرمانده قرارگاه تاج گذاری در کلانشهر تهران گفت: همه آمار بهبود یافته و تعداد بیماران بستری در بخش های عادی و بستری 5 درصد کاهش یافته است.

وی با ابراز امیدواری از پذیرش اطاعت و عبادت ، امیدوار بود شاهد افزایش میزان بهبودی در تهران باشیم که به گفته هموطنان ما به توصیه های پزشکی بسیار توجه می شود.

هال توضیح داد: همه آمار طی 24 ساعت گذشته بهبود یافته و وضعیت کلی 670 بیمار خوب بوده است و این نشان دهنده تلاش تیم پزشکی بصورت شبانه روزی است و من از همه سازمان های بهداشتی و شرکای پزشکی تشکر می کنم. زیرا ترخیص و بهبودی کلیه بیماران به دلیل تلاش عزیزان بصورت شبانه روزی در بخش های بهداشتی و درمانی انجام می شود.

وی یادآور شد: در مورد بیماران بستری در بخش های طبیعی و بستری ، شاهد افت 5 درصدی بوده ایم که این روند نزولی آمار در روزهای اخیر است ، ما شاهد این کاهش بوده ایم و علاقه مند به حفظ وضع موجود و افزایش پایداری و پایداری شاخص های مربوطه هستیم. کاهش عوارض ، کاهش مراجعه و کاهش بیماران نیاز به بستری در بیمارستان دارد.

زالی افزود: مردم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مقررات بهداشتی باید تلاش بیشتری را انجام دهند و به خواست خدا ، سلامت باید بهبود یابد.

فرمانده ستاد تاج گذاری واقع در منطقه مترو تهران با بیان اینکه اوضاع در پایتخت در حال تغییر است گفت: مردم باید از غیر ضروری بودن در شهر جلوگیری کنند. افراد بالای 65 سال ، به ویژه افراد مبتلا به بیماری های قلبی عروقی ، تنفسی ، دیابت و مصرف کنندگان استروئید یا سرکوب کننده های سیستم ایمنی ، زنان باردار و کودکان خردسال ، باید از ترافیک غیرضروری در شهر خودداری کنند ، زیرا این امر نادر است. مردم تعداد مراجعین بیمارستان ما را کاهش می دهند.

وی از همه شهروندان تهرانی بخاطر دیدگاههای خود درمورد سلامتی تشکر کرد و اکیداً به آنها توصیه کرد که به استراتژی اقامت در منزل رعایت کنند و در شهر غیرقانونی و یا غیر از زندگی نباشند مگر در شرایط اقتصادی.

در خاتمه ، زالی به مردم هشدار داد كه از خانه خارج شوند: هنگام بازگشت به خانه ، لباس خود را در ورودی عوض كنید ، دست و صورت خود را بشویید و در صورت امكان به حمام بروید تا خطر سایر اعضای خانواده را كاهش دهد.

خروج از نسخه موبایل